    From: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>
    Subject: Re: Paliwo w cale nie jest drogie
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: 09 Oct 2018 12:56:06 GMT

    On Tue, 09 Oct 2018 05:46:30 -0700, Bolko wrote:

    > Bo wątkotwórca sam zamawiał.
    > I rozumie że jak się produkuje 1 mln słuchawek które różnią się tylko
    > logo to mam kwestie skali.
    > I opłaca się nawet wysłać na SŁowację po to żeby przepakować i przesłać
    > do Polski i dzieki temu zaoszczędziłem na VAT.
    >
    > Ale ja mówię teraz o CEBULI

    A czy z cebulą nie jest podobnie? Dzięki skali narzut transportu
    (morskiego) staje się nieistotny. Do tego dochodzą lokalne problemy z
    produkcją, które podciągają ceny w górę. A sam produkt jest w tym roku
    mało atrakcyjny i zdaje się nie odpowiadać oczekiwaniom rynku:

    http://e-warzywnictwo.pl/index.php/zbiory-cebuli-o-p
    olowe-nizsze-niz-
    przed-rokiem_17031.html

    Sytuacja byłaby zapewne inna gdyby produkt źle znosił długi transport,
    ale cebula akurat potrafi przeleżeć długie miesiące bez szwanku.

    Mateusz