  • Data: 2018-10-25 00:44:29
    Temat: Re: Parownik klimy.
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-10-24, Pawel "O'Pajak" <o...@g...pl> wrote:
    > Chodzi mi po głowie pomysł, by samemu taki parownik wystrugać z Cu.
    > Grzybki i bakterie nie są fanami tego metalu, obróbka w miarę łatwa,
    > wsp. przenikania ciepła rewelacyjny. Jeśli pomysł durny, to dlaczego.
    > Typowe rurki wodociągowe Cu powinny takie ciśnienia wytrzymać, lutowanie
    > też.

    A żeberka z czego?

    > Jedyny (?) problem to połączenie takiego parownika z resztą instalacji,
    > która jest z Al (ogniwo się robi). Jakąś separację trzeba by wydumać.

    Na złączu MZ żaden i wystarczy to szczelnie owinąć - jakaś rurka
    termokurczliwa np. Jak już to poprzez zakotwicznie w scienie, ale to
    tez nie będzie przeciez bezpośrednio, powierzchnie małe, a przez
    uziemienie, to i inne elementy będą, żelazne, stalowe. Tym bym się
    akurat nie martwił.

    --
    Marcin