  • Data: 2019-05-15 18:26:16
    Temat: Re: Pasek
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.05.2019 o 18:01, s...@g...com pisze:

    > Zalezy gdzie i zalezy czy w strumieniu.
    > Jakby motorowiec jechal w strumieniu samochodow to by pewnie na dziadka sie nie
    wbil bo by dziadek nie skrecal.

    NIe wiem - ja to mało reprezentatywny jestem, bo chopper ale staram się
    trzy sekundy odstępu trzymać - moto generalnie raczej słabiej hamują niż
    katamarany.

    > Tam sie naturalnie jezdzi wolniej bo skrzyzowan jak mrowkow i na kazdym ktos moze
    przejsc...

    Gdzieś obok jest dyskusja, że gdzie indziej piesi łażą gdzie popadnie, a
    u nas nawet na przejściu kierowcy się spodziwają okrętu, ale nie pieszego...

    Shrek