  • Data: 2019-05-15 18:01:55
    Temat: Re: Pasek
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 15 maja 2019 10:16:21 UTC-5 użytkownik Shrek napisał:
> [...]
    motocyklista zrobil unik i skonczyl wywalony na chodniku to i tak musial jechac nieco
    szybciej.

    > Ostawiam, że dobrze obstawiasz. Jako motocyklista z licznikiem w milach
    > to powiem ci, że jak jedziesz 50 mil/h to się z tłumu (innych kierowców
    > samochodów) nie wyróżniasz - przynajmniej w warszawie.

    Ale widzisz, co innego jakas Grojecka a co innego taka zlota/chmielna.
    A tu to taka wydra byla. Ano osiedlowka ani dwupasmowka.
    Na takich raczej sie jedzie 50 (licznikowe 60).

    > Średnia krajowa - niech pierwszy rzuci kamień ten, komu nie zdarza 7
    > dyszek po mieście.

    Zalezy gdzie i zalezy czy w strumieniu.
    Jakby motorowiec jechal w strumieniu samochodow to by pewnie na dziadka sie nie wbil
    bo by dziadek nie skrecal.
    A tak to paradoksalnie mniejszy ruch sprawil ze o wypadek latwiej.

    I wiesz co?
    Po Polsce rzeczywiscie jezdzi sie szybciej. Bo drogi sa dosyc "strumieniowe".
    Skrzyzowania rzadko (relatywnie), przejscia rzadko (relatywnie).
    Tam w Jaroslawiu przejscia co 200-250m.
    Ludzi niewiele lazi.
    Takie drogi powoduja ze sie jezdzi szybciej i jest to odbierane jako bezpieczne.

    Co innego takie cos:
    https://www.google.com/maps/@41.9310828,-87.7795887,
    3a,60y,278.85h,86.24t/data=!3m6!1e1!3m4!1shfvqTtgMIL
    GdnR9_9zTPmg!2e0!7i16384!8i8192

    Wzialem pierwsze z brzegu.
    Porownywalne z jaroslawiem:
    https://www.google.com/maps/@42.246933,-88.6035126,3
    a,75y,292.01h,80.65t/data=!3m7!1e1!3m5!1s3NSLDV2qIlc
    NXidQKExyZw!2e0!6s%2F%2Fgeo2.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoi
    d%3D3NSLDV2qIlcNXidQKExyZw%26output%3Dthumbnail%26cb
    _client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26thumb%3D2%26w%3D203%
    26h%3D100%26yaw%3D6.4821253%26pitch%3D0%26thumbfov%3
    D100!7i13312!8i6656

    Tam sie naturalnie jezdzi wolniej bo skrzyzowan jak mrowkow i na kazdym ktos moze
    przejsc...