  • 111. Data: 2013-09-08 23:15:27
    Temat: Re: Patrz w lusterka motocykle są ... kamikaze
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-08 22:18, masti pisze:

    > raczej ty nie ogarniasz tego co sam piszesz. Jak dla mnie EOT.

    LOL
    Szkoda tylko że nie wyjaśniłeś pytania o wrocek w Skandynawii. Ale niech
    to zostanie twoją słodką tajemnicą ogarniania tematu :)
    --
    Krzysiek

  • 112. Data: 2013-09-09 02:39:35
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@n...com>

    W dniu 2013-09-08 13:03, Andrzej Lawa pisze:

    > Sęk w tym, że wymuszający kierowca samochodu z dużym prawdopodobieństwem
    > zabije także takiego motocyklistę, co będzie jechał zgodnie z limitem.

    Jak go trafi, oczywiście, tylko że wolniej jadącego motocyklistę dłużej
    będzie widać, co da kierowcy więcej czasu na podjęcie decyzji i może
    poczeka, zamiast zajechać mu drogę.

  • 113. Data: 2013-09-09 03:18:23
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 7 września 2013 18:40:42 UTC+2 użytkownik Krzysztof 45 napisał:
    > Pomijając że to dramat, ile trzeba mieć na zegarze by dokonać takich
    >
    > zniszczeń na pięćdziesiątce?
    >
    > Ogólnie to też przestroga dla kierowców jednych i drugich i dla rodziców
    >
    > gówniarzy którzy jeszcze zamiast mózgu mają sieczkę a pod jajami mają
    >
    > lub mieć chcą 150-200KM.
    >

    > http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/986902,wrocla
    w-smiertelny-wypadek-na-sobieskiego-motocyklista-nie
    -zyje-zdjecia,1,1,id,t,sm,sg.html#galeria-material

    > A to widok od strony jadącego motocykla. Pięćdziesiątka, a za nią
    >
    > tablica teren zabudowany.
    >

    > https://maps.google.pl/maps?q=Wilanowska,+Wroc%C5%82
    aw&hl=pl&ie=UTF8&ll=51.154962,17.125583&spn=0.007187
    ,0.053515&sll=51.171527,17.167661&sspn=0.007897,0.01
    8582&oq=wilanowska&t=h&hnear=Wilanowska,+Wroc%C5%82a
    w,+Wojew%C3%B3dztwo+dolno%C5%9Bl%C4%85skie&z=15&laye
    r=c&cbll=51.154974,17.133563&panoid=XKwYTlSiaqQpdVPA
    h2IWzA&cbp=11,280.52,,0,-1.79

    > Ktoś w komentarzu napisał:
    >
    > Pewien Polak w Skandynawii jechał w terenie zabudowanym 140 km/h.
    >
    > Zgadnijcie co z nim zrobili?
    >
    > Na tydzień wylądował w psychiatryku na obserwacji.
    >
    > Niech to będzie najlepszy komentarz do tego jak w PL poruszają się
    >
    > motocykliści.
    >

    > --
    >
    > Krzysiek

    Czym się różni jebnięty motocyklista co chce mieć 150 koni pod jajami od jebniętego
    kierowcy co chce mieć w samochodzie osobowym 200 koni pod maską?

  • 114. Data: 2013-09-09 03:29:20
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 8 września 2013 09:25:40 UTC+2 użytkownik John Kołalsky napisał:
    > Użytkownik "Maurycy Poszepszyński" <n...@g...com>

    > A twoje organy, że chcesz o nich decydować ? O swoich jak rozumiem
    >
    > zdecydowałeś a o cudzych decydują inni.

    Inni czyli kto? Właściciel z przyczyn oczywistych nie. Może rodzina? A z jakiej racji
    ma decydować na przykład żona. Dlatego że z nim sypiała? Mógł sypiać i z innymi
    kobietami. Rodzice. Też nie bo idiotę wychowali na swój wzór i podobieństwo.
    Nieboszczyk jest bardziej państwowy niż akcyza na spirytus. To i dla dobra reszty
    można rozporządzać tym co z niego po śmierci nadaje się do recyklingu.

  • 115. Data: 2013-09-09 06:31:44
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    masti wrote:

    > podobnie jak kierowca samochodu

    Nie zgodzę sie z tobą...

    > zapraszam Cie na przejażdżkę. Zobaczysz jak to wygląda z poziomu dwóch
    > kółek

    Nie interesuje mnie sprawdzanie jak to wygląda oczami szaleńca na motorze...

    > jak zwykle w oczy najbardziej rzuca się idiota

    Napisałem przecież że zwracam uwagę na wszystkich i praktycznie nie widzę
    normalnych motocyklistów.

    Tak BTW to policja powinna sie zabrać za solidne badanie poziomu hałasu
    dwuśladów, bo niestety ale większość hałasuje koszmarnie.

  • 116. Data: 2013-09-09 07:40:40
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-09 03:18, k...@g...com pisze:

    > Czym się różni jebnięty motocyklista co chce mieć 150 koni pod jajami
    > od jebniętego kierowcy co chce mieć w samochodzie osobowym 200 koni
    > pod maską?

    Obaj jebnięci więc obaj niebezpieczni.

    Ale:
    Jebnięty motocyklista ma większe przyśpieszenie i rozwija większą
    prędkość, częściej lata z lewa na prawo i wciska się na trzeciego, bo ma
    więcej możliwości niż jebnięty
    kierowca samochodu. Jest słabiej widoczny. Droga hamowania motonga jest
    dłuższa niż samochodu.
    Wniosek z tego że prawdopodobieństwo wypadku z udziałem jebniętego
    motocyklisty jest dużo większe niż jebniętego kierowcy samochodu, ale
    skutki teoretycznie mniejsze niż skutki kier. auta.

    Na plus jebniętego motocyklisty jest to że może zabrać tylko jednego
    pasażera.

    Nie wiem czy o to ci chodziło.
    --
    Krzysiek

  • 117. Data: 2013-09-09 09:43:02
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 09 Sep 2013 06:31:44 +0200 osobnik zwany Marek Dyjor
    napisał:

    > Nie zgodzę sie z tobą...

    > Nie interesuje mnie sprawdzanie jak to wygląda oczami szaleńca na
    > motorze...

    nawet nie wiesz jak jeżdżę ale już zakładasz szaleńca

    > Napisałem przecież że zwracam uwagę na wszystkich i praktycznie nie
    > widzę normalnych motocyklistów.

    może kup sobie okulary?

    > Tak BTW to policja powinna sie zabrać za solidne badanie poziomu hałasu
    > dwuśladów, bo niestety ale większość hałasuje koszmarnie.

    podobnie jak za badanie wycieków oleju i paru innych spraw.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 118. Data: 2013-09-09 10:07:17
    Od: Bartłomiej Kacprzak <b...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> napisał w wiadomości

    > Jak wszystkich? Tych co przeginają. Przedstawiony przypadek to 140km/h na
    > 50tce.
    Masz szklaną kulę?
    Skąd wytrzasnąłeś taką prędkość?
    Pewnie dziadzio wyjechał motocyklowi przed samo koło. Na żadnym zdjęciu nie
    widać śladów hamowania.

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 119. Data: 2013-09-09 10:22:03
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2013-09-08 18:09, Bartas_M5 pisze:

    > kierowcy puszek powinni uważać na motocykle!!!

    weź obwieś się fiołkami z kwasem i wyjdź na ulicę - następnie krzycz na
    wszystkich wokół, żeby Ci drogi nie zachodzili i uważali na Ciebie.

    Motocykliści jeżdżą na gó***e, które po byle wjechaniu w dziurę może być
    śmiertelną pułapką, ale uwagi i ostrożności wymagają od wszystkich wokół
    ("patrz w lusterka") ale tylko nie od siebie (nagminne zapierd***nie
    ponad ograniczenia i zdrowy rozsądek).

  • 120. Data: 2013-09-09 10:35:38
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-09-09 10:07, Bartłomiej Kacprzak pisze:
    > Skąd wytrzasnąłeś taką prędkość?
    > Pewnie dziadzio wyjechał motocyklowi przed samo koło. Na żadnym zdjęciu
    > nie widać śladów hamowania.

    Biedaczysko... a motocykl miał pewnie na taśmę klejącą poskładany bo
    jakoś tak dziwnie się rozleciał przy tej 70tce.