  • 171. Data: 2013-09-09 22:06:55
    Temat: Re: Patrz w lusterka motocykle są ... kamikaze
    Od: twardziejszy <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    On 08.09.2013 20:59, Krzysztof 45 wrote:

    > Bo skasowali komentarze.
    > Ktoś w komentarzu napisał:
    > Pewien Polak w Skandynawii jechał w terenie zabudowanym 140 km/h i na
    > tydzień wylądował w psychiatryku na obserwacji.

    No fajna anegdota. Ja chciałem wiedzieć ile jechał ten chłopak z
    sobieskiego.

  • 172. Data: 2013-09-09 22:13:49
    Temat: Re: Patrz w lusterka motocykle s? ... kamikaze
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 09 Sep 2013 21:12:52 +0200 osobnik zwany DoQ napisał:

    > Czyli potwierdzasz że trollujesz i rżniesz głupa, ok.

    wij się wij.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 173. Data: 2013-09-09 22:17:08
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-09 21:57, J.F pisze:
    > No dobra, uznajemy, ale:
    > a) skoro "wszyscy tam jezdza 100", to czy 140 jest przegieciem ?
    Nie jeżdżą wszyscy tam stówą. Czytać ze zrozumieniem.
    > b) a czy 50 to nie jest przegiecie ?
    Jeżeli na całym tym odcinku jest 70, to te 50 w tym miejscu jest OK.
    > c) gdyby nie ten wypadek, to co bys pomyslal ? :-)
    O tych ograniczeniach prędkości?
    --
    Krzysiek

  • 174. Data: 2013-09-09 22:25:17
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    Twoja dyskusja wygląda tak jak moja z synem:

    t:Dlaczego zrzuciłeś kurtkę, brudzi się, mama będzie miała więcej prania
    s:nie zrzuciłem.
    t: no to podejdź tu i zobacz co na podłodze leży
    s: bluza nie kurtka.

    Tak więc nie udowodnisz że jechał 140 i koniec. nie ważne że przy 50km/h
    jest wgniecenie drzwi, a szyby całe, a w omawianym przypadku motocylk
    przewrócił auto na bok wycinając 80 cm dachu. Nie było radaru - niema
    sprawy. Liczysz na logiczne myślenie? To jest Usenet! Polski!!!
    zapomnij. nawet jak zapytają profesora fizyki z jaką prędkością poruszał
    się obiekt o zadanej masie który wyrządził takie szkody i przesunięcie w
    samochodzie - to będzie tylko teoria! a czy ktoś z miejscowych moze
    potwierdzić/zaprzeczyć czy tam są ślady (jakie długie) hamowania
    motocykla?

    ToMasz

  • 175. Data: 2013-09-09 22:31:57
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-09 22:06, twardziejszy pisze:

    > No fajna anegdota. Ja chciałem wiedzieć ile jechał ten chłopak z
    > sobieskiego.

    Ja też chciałem wiedzieć. Za nim pomykał koleś. Może kiedyś to zdradzi.

    Widziałem skutki crash testu przy 50km/h. Gdzieś tu go zamieściłem.
    Porównując skutki powiedziałbym że x 2.

    Świadkowie twierdzą że jechał z bardzo duża prędkością. Jeżeli auta na
    tym fragmencie jadą około 60km/h to w odniesieniu do tych aut jaka to
    jest bardzo duża prędkość? też x 2?
    To tylko gdybanie.
    --
    Krzysiek

  • 176. Data: 2013-09-09 22:39:07
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-09 22:25, ToMasz pisze:
    > Tak więc nie udowodnisz że jechał 140 i koniec.
    Nie udowadniam.
    Już mnie nudzi tłumaczenie skąd to 140 które nie dotyczy tego zdarzenia.
    --
    Krzysiek

  • 177. Data: 2013-09-09 22:40:20
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" napisał w wiadomości
    >Nie jeżdżą wszyscy tam stówą. Czytać ze zrozumieniem.

    Nie czytac, tylko jezdzic. Tam ... i przyznac sie ile :-)

    >Jeżeli na całym tym odcinku jest 70, to te 50 w tym miejscu jest OK.

    Ale czy 70 jest OK ?

    >O tych ograniczeniach prędkości?

    Na przyklad. Albo o predkosci przegiecia ...

    J.

  • 178. Data: 2013-09-09 23:11:39
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-09 22:40, J.F pisze:

    > Nie czytac, tylko jezdzic. Tam ... i przyznac sie ile :-)

    Jeżdżą jak wszędzie w PL Wszystko zależy od natężenia ruchu.

    > Ale czy 70 jest OK ?

    W zimę po opadach marznącego deszczu, czy w lato w słoneczny dzień?

    > Na przyklad. Albo o predkosci przegiecia ...

    A co tu myśleć. Jak się rozwalisz poniżej dopuszczalnej, to nie
    zachowałeś szczególnej ostrożności, lub nie dostosowałeś prędkości do
    panujących warunków na drodze. Jak rozwalisz się jadąc ponad
    dopuszczalna, to tez wiesz co.
    Tak i tak masz przesrane.
    A prędkość przeginać wyłamując się z peletonu by siebie i kogoś nie
    zabić to trzeba umieć, wiedzieć kiedy i gdzie. Nie każdemu to dane.
    --
    Krzysiek

  • 179. Data: 2013-09-10 08:41:20
    Od: MarcinJM <m...@o...pl>

    W dniu 2013-09-07 18:40, Krzysztof 45 pisze:
    > Pomijając że to dramat, ile trzeba mieć na zegarze by dokonać takich
    > zniszczeń na pięćdziesiątce?

    Z innego punktu widzenia:
    Jezdzilem Patrolem/Trooperem: praktycznie zero wymuszen
    Osobowkami: sporadycznie
    Motorem: minimum kilka razy dziennie (jadac rzeczywiste 50km/h!)

    Nawet ostatnio podjechalem do Pani na skrzyzowaniu i zapytalem, czy moj
    pojazd (150ccm, skuter) jest zbyt maly jak na mozliwosci jej percepcji.
    Odpowiedziala z rozbrajajacym usmiechem, ze przeciez zdazyla. Odparlem,
    ze to nie ona zdarzyla, tylko ja. Zahamowac (Hamowanie awaryjne z
    piskiem przedniego kola na suchym asfalcie).

    Ot i wszystko.

    MarcinJM gg: 978510
    kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
    przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"

  • 180. Data: 2013-09-10 08:44:21
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> napisał w wiadomości

    > Uszkodzenia przy 50km/h
    > http://foto.scigacz.pl/gallery/publikacje/Crash_test
    _motocykla_w_PIMOT/_Rezultat_testu_zderzeniowego_mot
    ocykla_i_samochodu.jpg

    > A tu z wypadku.
    > http://d.polskatimes.pl/k/r/1/a3/73/522b2b8c622e8_p.
    jpg?1378628087
    > Do tego jeszcze dobra jest fota pokazująca siłe uderzenia z fragmentem
    > motocykla który leży około 20m dalej w trawie.

    Podobny wypadek, motocyklista jechał 162km/h:
    http://www.echodnia.eu/apps/pbcs.dll/gallery?Site=ED
    &Date=20130818&Category=galeria13&ArtNo=818009977&Re
    f=PH&Params=Itemnr=1