  • 11. Data: 2013-11-05 11:54:36
    Temat: Re: Pirat drogowy z ITD - 12 minut 35 punktów.
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 05 Nov 2013 11:31:01 +0100, Artur Maśląg

    > cóż, powinien mieć świadomość, że niezależnie od tego jaką
    > rolą tam pełni to jest 'na widelcu'. PJ do zatrzymania

    Autor nagrania też, czy ten działał w ramach wyższej konieczności? ;)

    --
    Pozdor Myjk

  • 12. Data: 2013-11-05 11:58:21
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-11-05 11:34, hisjusz pisze:

    > Dyscyplinarka w CV? Co ty opowiadasz?!

    A co, niech sobie wpisze, kto mu zabroni ;)

  • 13. Data: 2013-11-05 12:08:54
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-11-05 11:54, Myjk pisze:
    > Tue, 05 Nov 2013 11:31:01 +0100, Artur Maśląg

    > Autor nagrania też, czy ten działał w ramach wyższej konieczności? ;)

    W mojej opinii też - spokojnie mógł zgłosić to na 112, miał trochę
    materiału, ale musi być fun, bo to ITD i można się w youtubera
    pobawić ;)

  • 14. Data: 2013-11-05 12:48:58
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 04.11.2013 21:29, Krzysztof 45 pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=1UKeUlZk2xs

    A ukrają, tego który nagrywał i nagle GPS okaże się wiarygodnym, bo
    czasami jest czasami nie jest. Jak GPS udowadniasz swoją niewinność to
    nie jest wiarygodny, jak Ci mają winę udowodnić to staje się wiarygodny. :P

    --
    anacron
    aba/

  • 15. Data: 2013-11-05 13:00:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > W mojej opinii też - spokojnie mógł zgłosić to na 112, miał trochę
    > materiału, ale musi być fun, bo to ITD i można się w youtubera
    > pobawić ;)

    Naczytał sie tych policyjnych gazetek, ze jak sie sciga pirata to samemu
    jest sie w słuzbach prawa wyjetych spod prawa?

    IMO jadacy za po pierwsze łamał mniej przepisów, bo tylko ograniczenia
    predkosci (a to akurat było najmniejsze wykroczenie debila z itd), po
    drugie usprawiedliwiłbym go, bo działał w służbie społeczenstwu.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłośc jest tą, która trwa najkrócej."

  • 16. Data: 2013-11-05 13:46:16
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 5 Nov 2013 12:00:53 +0000 (UTC), Budzik

    > bo działał w służbie społeczenstwu.

    Może to był ksionc!?

    --
    Pozdor Myjk

  • 17. Data: 2013-11-05 14:12:14
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello AZ,

    Tuesday, November 5, 2013, 9:33:14 AM, you wrote:

    > Wszystko co napisales sie zgadza, ale czy nie uwazasz ze sluzba ktora w imie
    > bezpieczenstwa rowno kosi jezdzacych za szybko to powinna przynajmniej
    > stwarzac pozory, ze tak jest? :-)

    O, już Gazeta się sprawa zajęła. A zapewne skończy się tak jak z inną
    sprawą, gdzie nawet trzeba łapać stronę klawiszem Esc, żeby w ogóle
    coś zobaczyć:
    967.html

    Komentarze wyczyszczone, linki do zdjęć martwe.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 18. Data: 2013-11-05 14:45:13
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-11-05, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

> [...]
    > coś zobaczyć:
    967.html

    > Komentarze wyczyszczone, linki do zdjęć martwe.

    Alez brzydka awaria!

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 19. Data: 2013-11-05 14:51:42
    Od: z <...@...pl>

> [...]
    > coś zobaczyć:
    967.html

    > Komentarze wyczyszczone, linki do zdjęć martwe.

    Ja pier... Wiedziałem że to szmatławiec jest ale aż tak.
    To opresyjne państwo wraz z jego poplecznikami jest coraz bardziej
    bezczelne.

  • 20. Data: 2013-11-05 15:01:12
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello AZ,

    Tuesday, November 5, 2013, 2:45:13 PM, you wrote:

    967.html
    > Alez brzydka awaria!

    Awaria? Dobry dowcip...

    --