  • 71. Data: 2013-11-07 17:15:39
    Temat: Re: Pirat drogowy z ITD - 12 minut 35 punktów.
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:0...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail m...@n...op.pl napisał(a) w poprzednim
    > odcinku co następuje:

    > Po pierwsze nie moge, bo nie mam az tyle wolnego czasu.
    > Po drugie nie mam zamiaru powodowac dodatkowego zagrożenia na drogach,
    > wiec
    > nie bede jezdził, jak osioł...

    Uparte +20 niezależnie od warunków, to dokładnie taka sama ośla jazda.
    Tyle że trochę szybsza.

  • 72. Data: 2013-11-07 19:19:59
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Jakub,

    Thursday, November 7, 2013, 2:53:15 PM, you wrote:

    > I tylko raz na 12 minut? Mujborze.
    > Niebezpieczny manewr to się może każdemu zdarzyć. Raz na 12. Lat.

    Skoro jeździsz raz na 12 lat...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 76. Data: 2013-11-07 22:00:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Może dla co bardziej nierozumnych.

    Zaczyna sie...

    > Normalny człowiek wie jak jest - na drodze się jedzie, tak żeby było
    > bezpiecznie (a nie zgodnie z limitami)

    Normalny tak. Ale ten kierowca nie wie...

    >, a pracuje się tam gdzie płacą,
    > najlepiej dobrze.
    > To by było na tyle jeśli chodzi o kryteria doboru i związki.

    Podobno prostytutki dobrze zarabiają...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Szept pięknej kobiety słyszy się lepiej niż

  • 73. Data: 2013-11-07 22:00:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Tylko wtedy jak to zadeklarujesz.
    > Niezależnie od tego, co Ty na ten temat sądzisz.

    Jak zwykle mamy rózne zdanie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,

  • 74. Data: 2013-11-07 22:00:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Uparte +20 niezależnie od warunków, to dokładnie taka sama ośla jazda.
    > Tyle że trochę szybsza.

    Byc moze, ale ja nie napisałem, ze uparcie, niezależnie od warunków jade +
    20.
    Wiec to chyba było nie do mnie.
    Albo po prostu tak ogólnie postanowiłes skonstatować...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłośc jest tą, która trwa najkrócej."

  • 75. Data: 2013-11-07 22:00:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > No właśnie nie widziałem, żeby za szybko.
    > Może zbyt nerwowo, ale to z szybkością nie bardzo ma związek.

    Ma bardzo wiele wspolnego.
    Masz mniej czasu na poszczegolne czynnosci zwiazane z obsługa samochodu.
    Poza tym gdyby jechał wolniej, to te nerwowe manewry (których nie ummie
    przeprowadzic rozsadnie) nie były by potrzebne.

    > Chodziło o to, że auto wolne, a co do doświadczenia nie wiemy nic.
    > Może tak jeździ od 20 lat? ;-)

    Wolne? nie przesadzaj, te auta maja całkiem niezłego kopa.
    A co do doswiadczenia... kto go wie.
    Może zawsze jezdzi na czerwonym zeby na szwagra nie wpasc... ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire

  • 77. Data: 2013-11-07 23:13:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:0...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > Ma bardzo wiele wspolnego.

    Tylko dla tych, których szybkość większa od limitu paraliżuje.

    > Masz mniej czasu na poszczegolne czynnosci zwiazane z obsługa samochodu.
    > Poza tym gdyby jechał wolniej, to te nerwowe manewry (których nie ummie
    > przeprowadzic rozsadnie) nie były by potrzebne.

    Wolniej w sensie, że wlókłby się za innymi?
    Bo te same manewry szło wykonać normalnie, bez straty na prędkości tam gdzie
    mu zarzucali że jedzie za szybko....

    > Wolne? nie przesadzaj, te auta maja całkiem niezłego kopa.

    Bez przesady.
    Jechać jakoś jadą, ale koło szybkiego auta to nawet nie stało.

    > A co do doswiadczenia... kto go wie.
    > Może zawsze jezdzi na czerwonym zeby na szwagra nie wpasc... ;-)

    Na przykład.

  • 78. Data: 2013-11-08 03:00:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Tylko dla tych, których szybkość większa od limitu paraliżuje.

    Czyli, jak widac na filmie, dla TEGO PANA...

    > Wolniej w sensie, że wlókłby się za innymi?
    > Bo te same manewry szło wykonać normalnie, bez straty na prędkości tam
    > gdzie mu zarzucali że jedzie za szybko....

    Ale czy ja pisze, ze nie mozna?
    Ja tylko twierdze, ze ten konkretny driver nie umie a jedzie...

    > Bez przesady.
    > Jechać jakoś jadą, ale koło szybkiego auta to nawet nie stało.

    Zalezy z czym porównujesz.
    Jak na warunki drogowe - całkiem szybkie.
    Na tor - słabo...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest

  • 79. Data: 2013-11-08 08:47:40
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-11-07 22:00, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Zaczyna sie...

    Tutaj wyjątkowo się zgodzę:P

    (...)

    > Podobno prostytutki dobrze zarabiają...

    Męskie też - możesz spróbować. Zawód jak zawód. Śmieciarze też
    podobno dobrze zarabiają ;)

  • 80. Data: 2013-11-08 11:47:13
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 7 Nov 2013 12:00:48 +0000 (UTC), Budzik

    > Po pierwsze nie moge, bo nie mam az tyle wolnego czasu.

    To się nie czepiaj, że inni LUDZIE też mogą go akurat nie mieć.

    > Czepiasz sie słówek.

    Będę się czepiać, bo to akurat istotny szczegół. Ty byś chciał, żeby ludzie
    nie wykonywali prawa skoro sami go nie respektują, a nie potrafisz tego
    samego odnieść do siebie. Masz prawojazdy i masz jeździć zgodnie z prawem,
    taki na siebie wziąłeś obowiązek robiąc "świstek" i wsiadając z nim za
    kółko, a jednak masz to w nosie, bo masz jakieś swoje priorytety. Chore.

    --
    Pozdor Myjk