  • Data: 2018-05-14 17:05:55
    Temat: Re: Plaga puszczanych sygnałów
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Borneq" napisał w wiadomości grup
    >Dzwoni wiele numerów, których nie ma w książce u mnie.
    >Dzwonią a gdy odbieram, rozłączają się, nie oddzwaniam, pewnie chodzi
    >by dzwonić i czekać aż muzyczka nabije rachunek.

    A jakie te numery ?

    Zagraniczne niektore - drogie, ale to powinienes zobaczyc, ze na
    poczatku nie ma +48.
    Czasy jakis bonusow za odbieranie chyba sie skonczyly.

    700-... czy 801-... chyba bys rozpoznal.

    Mysle, ze cie po prostu call center jakies atakuje, teraz
    nowoczesnosc - komputer wykreca numer i laczy z pierwszym wolnym
    konsultantem.
    A ze maja pracowac a nie czekac - wolnego nie ma, wiec cisza.

    J.