    From: "Roger(OS)" <s...@z...hell>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Płyta M2N68-AM SE2 i CPU
    Date: Wed, 27 May 2020 14:10:20 +0200

    Dnia Wed, 27 May 2020 11:56:46 +0100, pioruns napisał(a):

    <ciach>

    > Może nie odpalić albo nie wykryje dobrze taktowania czy nazwy

    > Tylko te, co są na wspieranej liście

    Łudziłem się, że może najzwyklej w świecie, jako, że są to nowsze
    procesory, poprostu producent płyty nie ują ich na liście, ponieważ
    zaprzestał aktualizacji listy na stronie i BIOS.

    Fajnie jeśli ktoś z tą płyta byłby w stanie przetestować podobną
    konfigurację, bo obydwa procki mam w podobnej odległości, a płyta z kolei
    na pd polski i nie mam jak CPU włożyć i sprawdzić na szybko...