  • Data: 2018-08-14 12:26:51
    Temat: Re: Płytka z MOS6502 niestabilna do czasu dotknięcia masy
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Swoją drogą, nie chcę zaczynać nowego wątku, więc napiszę tutaj.
    Chciałbym upewnić się co do jednej rzeczy - jak wygląda kwestia
    kompatybilności CMOS-owych wersji 6502 np taki (R65C02P4) z układami
    różnych rodzin logicznych? Zachowują one wsteczną kompatybilność z
    układami TTL? Stosując je mogę stosować takie rodziny jak 74LS czy
    74HCT, czy jednak powinienem użyć układów z serii 74HC albo 40xx?