  • Data: 2012-09-11 18:11:31
    Temat: Re: Polerowanie plastikowych reflektorów
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-09-10 20:33, Krzysztof 45 pisze:

    > Ty oczywiście masz doświadczenie,

    No mam.

    > sam takowe użytkujesz

    Też i/lub użytkowałem. Ba, nawet miałem z nimi pewne problemy :)

    > i wszystkim
    > polecasz lampy ksenonowe depo.

    A gdzie widzisz "polecanie"? Napisałem, że robią całkiem przyzwoite
    zamienniki i w przypadku problemów z geometrią itd. bez problemu
    można je reklamować.

    > Chyba jesteś jedyny LOL

    Zdecydowanie nie. Produkcja DEPO to nie są jakieś jednostkowe
    egzemplarze. Zawsze możesz poczytać np. http://www.depoautolamp.com

    > Ja ich za darmo bym do auta nie wstawił, wiedząc nawet o tym że na drugi
    > dzień auto zmieni właściciela. Te lampy bardziej wyglądają niż świecą.

    No widzisz - Ty dalej swoje, choć tylko oraz miałeś z nimi powiedzmy
    świadomy kontakt.

    > Może Ty byś się pałował dwa trzy tygodnie i reklamował.Może i ja też.

    Ty byś może i się pałował - ja nie. Ja bym zwyczajnie reklamował i już.

    > Ale udowodnij że optyka jest do dupy i świecą jak stuningowane wsteczne.

    A co tutaj udowadniać? Zakładasz, jedziesz na stację ustawić światła
    i dużo widać. Diagnosta ci odpowie.

    > Z resztą opcja reklamacji odpadła razem z jednym uchwytem przy montażu
    > to raz,

    Aha, reklamacja odpadła, bo komuś się uchwyty połamały. No cóż, może
    montujący taki "świadomy", albo samochód taki "prosty".

    > a dwa że koleś już taki jest. Śmietnik i szuka innych by w
    > jeden-dwa dni zamknąć temat.

    No popatrz - kupił co mógł najtaniej, połamał przy montażu, świeciło
    jak "stuningowane wsteczne", nie reklamował, a Ty będziesz teraz
    opowiadał na podstawie jednostkowego przypadku (i braku doświadczenia)
    jakie to g**** i że do d*** się nadaje?