  • Data: 2019-02-13 13:53:36
    Temat: Re: Polska nauka - grafen
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:a9b30505-8d07-4d71-b130-85c2524374da@go
    oglegroups.com...
    W dniu środa, 13 lutego 2019 20:13:28 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:

    >To nie jest po to żeby trzymać shareholdera w nieśwadomości (bo
    >otrzymuje raporty finansowe), tylko żeby można było się wyprzeć że
    >jakieś Luxembourg Leaks to nie nasza wina.

    W raportach jest to, co zarzad zatwierdzi :-)

    Przypomnij sobie Enron.

    >Ile ostatnio widziałeś reklam takiego Haldor Topsoe? Albo Woodside?

    A co one produkuja ?
    Bezposrednio nic ?
    To ile wydaja nadzorowane spolki ?

    >I co jeszcze byś chciał?

    Akurat to wiadomo, ze takie struktury maja ciekawe wlasciwosci
    elektryczne.
    W tym i mozliwe nadprzewodnictwo.

    A jak sie okaze, ze miedz juz nie jest potrzebna, to KGHM powinien
    trzymac reke na pulsie :-)

    >Startup nie może mieć dużych strat. No ile trzeba mieć w razie się
    >straci?

    Ale jesli "potencjal wazny", to chyba go dostrzegasz, wiec
    niekoniecznie mial ten startup skonczyc marnie ...

    Tak czy inaczej - jak sie nic nie probuje zrobic, to na pewno nic sie
    nie osiagnie.

    A ile razy sam podkreslales, ze trzeba robic innowacyjne rzeczy,
    ktorych inni nie potrafia ?
    To niestety - trzeba tez wydawac na badania, i nie zawsze sie uda.
    Ba - zazwyczaj sie nie uda.

    J.