eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaPorada dot nosnosci stropu nad garazem oraz wylozenie na nim kostki brukowej 2 tony › Re: Porada dot nosnosci stropu nad garazem oraz wylozenie na nim kostki brukowej 2 tony
    From: Jacek <k...@a...com>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Porada dot nosnosci stropu nad garazem oraz wylozenie na nim kostki
    brukowej 2 tony
    Date: Mon, 26 Aug 2019 19:56:06 +0200

    W dniu 26.08.2019 o 14:23, e...@g...com pisze:
    > Witam wszystkich. Mam praktyczne pytanie czy jest bezpieczne wylozyc taraz
    znajdujacy sie nad garazem wybudowanym z pustakow oraz ze stropen z plyty betonowej i
    szynach stalowych, kostki brukowej o wymiarach 20x10x4cm i wadze 80Kg na m2.
    To może się utrzymać, albo zawalić, dlatego weź budowlańca, który policzy.
    Natomiast osobiście uważam kostkę brukową za kiepski pomysł. Raz, że
    cięzka, dwa, że kostka nie wyeliminuje przeciekania.
    Zobacz, jak to robią u naszych sąsiadów - wpis w Google
    platten stelzlager
    Cienkie płytki na podkładkach dystansowych. Taras pokryty papą
    termozgrzewalną. Woda płynie pod płytkami. Nie wiem, jak u nas w zimie,
    ale w Dolnej Saksonii, gdzie klimat łagodny sie sprawdza.
    Jacek