eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaPorada dot nosnosci stropu nad garazem oraz wylozenie na nim kostki brukowej 2 tony › Re: Porada dot nosnosci stropu nad garazem oraz wylozenie na nim kostki brukowej 2 tony
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Porada dot nosnosci stropu nad garazem oraz wylozenie na nim kostki
    brukowej 2 tony
    Date: Mon, 26 Aug 2019 22:26:39 GMT

    On 2019-08-26, E Do <e...@g...com> wrote:
    > Dzieki Jacek. Faktycznie ciekawy sposob. Podobno w Polsce duze opady sniegu i mroz
    oraz w lecie upaly powoduja pekanie betonu pod plytkami oraz plytek i fug.

    > Zostala polozona izolacja hydrologiczna z materialu bitumicznego oraz odplyw z
    tarasu (mam nadzieje ze ze spadkiem). Podobno im powiedziano ze trzeba polozyc cos
    ciezkiego na izolacje wiec padlo na kostke bo niedroga oraz latwo usunac bo nie
    trzeba robic wylewki. Kostka bedzie polozona na jakims rodzaju pianki drenujacej.

    > Na moj nacisk rodzina w koncu wygrzebala plany budowlane i
    > skinsultowala to z architektem, ktory potwierdzil ze strop byl
    > zaplanowany na 6cm betonu wiec poniewaz wszystko zostalo zrobione od
    > nowa maja jeszcze zapas. Oby :)

    Ale to ma być taras, tak? Nadal będzie ok z tą kostką i np. 10x 80kg jak
    się zejdą goście?

    --
    Marcin