  • Data: 2020-01-11 13:53:52
    Temat: Re: Posiadacze i znawcy Moto
    Od: xxx <x...@x...xxx> szukaj wiadomości tego autora

    Trybun presented the following explanation :

    > Oczywiście mam wyłączoną automatyczną aktualizację , jednak to bez znaczenia
    > dla aktualizacji zabezpieczeń, pobiera i aktualizuje bezwarunkowo. Jedyne
    > warunki to bateria musi być naładowana minimum na 50% i telefon w zasięgu
    > WIFI.
    >
    > Przeglądałem trochę fora internetowe, generalnie pytanie o sposoby
    > zatrzymania aktualizacji w tym modelu pozostają bez odpowiedzi. No nic,
    > zaryzykuje - niech instaluje. Telefon z brandem Play to może odbędzie się to
    > w miarę bezboleśnie.

    Będziesz miał mało aktualizacji, G7 nie jest w android one więc pewnie
    tak jak obiecali dostaniesz jeszcze kolejnego andka i potem już nic
    więcej.
    Moto one jest w android one i co miesiac przez 3 lata sa wysylane
    aktualizacje bezpieczeństwa więc to jest większa lipa.