  • Data: 2019-05-05 07:44:06
    Temat: Re: Procek i5 czy i7, RAM 4GB czy 8GB, jaka grafa?
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 05 May 2019 02:01:38 +0200, Ewa wrote:
    > Właściwie to klawiatura podświetlana by mi się przydała, bo często
    > zdarza mi się używać laptopa gdy dookoła jest ciemno. Teraz, w tym
    > starym, na górnej listwie ekranu jest mała lampka świecąca w dół,
    > którą mogę zapalić lub zgasić.
    > To bardzo wygodne.

    Każdy ThinkPad to ma. Przy moim W530 mam lampkę oraz dodatkowo
    podświetlenie klawiatury z regulowaną jasnością.

    > Przy obecnym, bardzo wolnym laptopie marzy mi się coś, co będzie
    > chodziło jak burza. Nareszcie.

    W czasach kiedy prowadziłem serwis komputerowy, 90% przypadków gdy
    użytkownicy skarżyli się na powolność komputera to był problem
    oprogramowania (zawalony rejestr Windows, nainstalowanych milion pasków,
    wirusy, antywirusy...). Na drugim miejscu były komputery kupione w
    markecie, złożone po kosztach i z minimalną możliwą ilością RAM -
    uruchomienie pasjansa wywoływało dziki swap. Nie twierdzę że i tu tak
    jest, ale jeśli komputer nie był "bardzo wolny" od zawsze, to zapewne
    reinstalacja systemu na świeżo przywróci go do dawnych osiągów. No ale
    oczywiście nie naprawi to zimnego lutu na płycie głównej.

    Mateusz