  • Data: 2017-11-07 14:40:42
    Temat: Re: Prośba-pytanie do użytkowników Lumii
    Od: "Pat" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:otsc6h$mno$1@node1.news.atman.pl...

    > Tak.
    >
    > "od kogo, kiedy i jak długo trwały te połączenia?"
    >
    > Czyli nie wiesz od kogo. Nie wiesz kiedy. Nie wiesz jak długo. Z tego wniosek, że
    nie brałaś
    > udziału w tych rozmowach. A mimo to wiesz, że jest to dla ciebie "bardzo ważne".

    Nie chciałam już ciagnąć tej "dyskusji", ale widzę, że muszę, bo nadal
    popisujesz sie swoją nieumiejętnością czytania ze zrozumieniem.

    Napisałam:
    <<Gdy chciałam sprawdzić kiedy to dokładnie było i ile te rozmowy
    trwały, po dotknięciu danej pozycji w "historii", palec mi się przesunął
    i zamiast wybrania "szczegóły" wybrałam "usuń". >>
    Rozumiesz po polsku?
    Znaczy to, że wiedziałam z kim rozmawiałam, chciałam natomiast
    sprawdzić "kiedy to dokładnie było i ile te rozmowy trwały".

    Natomiast zdanie
    <<przywrócić usunięte informaje od kogo, kiedy i jak długo trwały
    te połączenia>>
    dotyczy informacji przywróconej w telefonie, a ta "chyba" powinna
    zawierać także informaję "od kogo". Czy Twoim zdaniem nie powinna?

    Nie wiem czy to wszystko nie za trudne dla Ciebie. Ale to już Twój
    problem. Dla mnie z Tobą EOT.

    Pat