    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Wed, 15 Aug 2018 10:50:32 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Protest69
    From: s...@g...com

    W dniu środa, 15 sierpnia 2018 11:51:25 UTC-5 użytkownik Shrek napisał:

    > Prawdę mówiąc - wcale mi ich nie szkoda. Pomijając już tlumaczenia czemu
    > muszą się wyprzedzać (mniej lub bardziej z dupy), nie ma problemu żeby
    > wyprzedzany zwolnił o 5km/h i już, taki odpowiednik kultury wśród
    > mniejszych mobilków - kulturalny jak może to innemu ułatwi, czy to go
    > wypuści z podporzadkowanej, czy na zamek, czy zjedzie na bok i mrugnie
    > prawym, że można wyprzedzać. Jeżdzę 4oo, 2oo, piechotronem i widze, ze z
    > kulturą z roku na rok cepiej, a jak patrzymy dekadami to metodą małych
    > kroczków i procenta składanego to są wręcz przełomy. Oni mieli innych w
> [...]
    Oni i my. Jakbym sluchal przemowy w KC.
    Jakos jezdze i widze co sie dzieje i nie moge powiedziec aby wszystkim tirmanom
    nalezalo sie takie same traktowanie.

    Niektorym tak, innym nie.
    Chcesz aby im "dopirdolic"? Fajnie. Zarcie zdrozeje. Moze nie od razu ale ludzie
    rozumni rzuca te robote w cholere. Zostana w tym zawodzie sami patologiczni.
    Sytuacja sie pogorszy.

    Z pielegniarkami tak sie dzieje, w inny sposob ale jest to samo. Nikt normalny tam
    pracowac nie idzie bo po co? Z innych powodow ale rezultat taki sam.

    Oczywiscie kultury by sie przydalo wiecej chyba zawsze i tu bym naciskal i zgodze sie
    z Twoim spostrzezeniem ze korona z glowy by im nie spadla od zwolnienia na te 20
    sekund.

    Tyle ze zauwaz ze to nie pomaga. Na odcinkach trzypasmowych (autostrada przez slask)
    tez sa narzekania a tiry raczej po trzy tam nie jezdza.

    Co ciekawe narzekanie jest nie tylko na to ze jada za wolno na autostradzie ale i o
    to ze jada za szybko przez lokalne drogi.
    I dogodz tu narzekaczom... Jak nie jedni to drudzy beda narzekac.

    Istotne jest co innego:
    Tworzy sie nagonke na jadacych zgodnie z przepisami.

    Czym dlugie wyprzedzanie rozni sie od jazdy w miescie po wielopasmowce?
    Ograniczenie do 70 i trzy rzedy samochodow tyle jada.

    Rozni sie ale z punktu widzenia prawa dlugie wyprzedzanie jest ok. Ale teraz ktos
    narzeka i robi sie dodatkowe prawo ktore tego zabrania.

    Takie Polskie, dojebac komus zeby mial gorzej. I do tego odpowiedzialnosc zbiorowa.
    Mi sie to podejscie nie podoba.