  • Data: 2017-10-12 13:51:50
    Temat: Re: Przejściówka m-jack / chinch
    Od: JaNus <bez@adresu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-10-12 o 01:19, J.F. pisze:
    > Najlepiej, bo to podobne sygnaly
    >
    > Byc moze rozwiaze tez problem dzwieku.

    No i właśnie na to liczyłem, choć i możliwość podłączenia dwóch
    monitorów (tak na przyszłość) też uznaję za wielce kuszącą. Dwóch, bo
    jeden via standardowe gniazdo (Hm, SVGA?) analogowe (chyba), zaś drugi
    przez display port (DP). No to poleciałem do sklepu, zanabyłem
    przejściówkę DP ----> HDMI, podłączam do zestawu, i... d*pa! Również i to
    połączenie nie działa. Od razu zaznaczę: tak, wiem już, że gdy są 2
    gniazda HDMI przy odbiorniku, to może być i tak, że tylko dla jednego z
    nich zadziała wspomniana przejściówka. Wypróbowałem obie możliwości, ani
    promyczka obrazu, ani szmeru dźwięku.

    Brak odbioru audio na cinchach jest zapewne winą monitora, bo gdy
    drażnię te cinche (poprzez wetknięte kable) to żadnej reakcji nie
    uzyskałem. Natomiast brak obrazu via DP - przejściówka - HDMI, jest
    ewidentnie winą PC-ta: wygląda na to, że nic ową drogą nie nadaje. Bo
    monitor łapie i tędy, i owędy sygnały HDMI z dekodera.

    No to gdzie w ustawieniach 10-tej Windy poszperać, żeby zobaczyć, czemu
    wyjście DP wydaje się (wydaje) martwe?

    > Co to za monitor ? Instrukcje czytales ?

    W instrukcji pociechy nie znalazłem, ale nie sądzę, abym robił jakiś
    prosty, kretyński błąd, typu "nie podłączono zasilacza" ;)

    Zaś krnąbrny monitor to SAMSUNG-LV32F390FEWXEN, no ale przecież tu nam
    (chyba) wszystkim bardziej zależy na rozwiązywaniu problemów na jak
    najbardziej *ogólnym* poziomie. Nie sądzę, aby typ TV-monitora miał duże
    znaczenie.

    Czy ktoś zna zagadkę "ślepego" wyjścia DisplayPort?