-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.new
s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <qb154p$i8n$1@dont-email.me>
<5cd54020$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>
<qb3l2k$vaq$1@dont-email.me>
In-Reply-To: <qb3l2k$vaq$1@dont-email.me>
Subject: Re: Przyje..łem w próg zwalniający - miska olejowa do wymiany
Date: Fri, 10 May 2019 15:03:21 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 61
Message-ID: <5cd576fe$0$532$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.26.140.212
X-Trace: 1557493502 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 532 83.26.140.212:58839
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2656141
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:qb3l2k$vaq$...@d...me...
"J.F." <j...@p...onet.pl> wrote in message
> Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości grup
>>>Czy trudno jest wymienić miskę olejową w Passacie benzyna V6 ATQ?
>>>Mechanik w rejonie Chicago krzyknął sobie za naprawę $483...
>>>Chyba panu podziękuję i zrobię to samemu - chyba nie jest to
>>>trudne?
>> Zajrzyj na youtbe, albo do ksiazki :-)
>Zajrzałem.
>> Kanal/podnosnik masz ... jesli niczym nie zabezpieczona, to moze i
>> nietrudne, ale jak trzeba odkrecic stabilizator albo skrzynie
>> biegow, to moze byc trudniejsze.
>Mam tylko to co VW dostarczył mi do wymiany kół...
No to juz nie jest łatwo, prosto i przyjemnie.
>Przećwiczyłem już zdejmowanie miski: byłem na szrocie i nabyłem
>używaną wykręcając taką samodzielnie z zezłomowanego Passaciora.
>No więc miska jest niezabezpieczona od strony szosy niczym poza
>plastikową płachtą przykrywającą podwozie (u mnie jej brak) ale
>jej tylną część zasłania tzw. "sway bar" - poprzeczna belka spinająca
>obie kolumny zawieszenia przednich kół.
po polsku drążek stabilizatora.
>Trzeba ją odkręcić od
>podwozia: 2x2 nakrętki nasadka 13 aby się dostać nasadkami 10mm
>do rzędu śrub mocujących miskę z tyłu. Na szrocie akurat był problem
>z jedną nakrętką: zaczęła się franca kręcić razem ze śrubą która
>miała być umocowana w podwoziu nieruchomo - komplikacja której
>nie chciałbym doświadczyć w swoim aucie, bo skończyło się na
>odginaniu tej belki odkręconej od podwozia dalej niż trzeba (przy
>kolumnach zawieszenia) i jej wygięciu + zniszczeniu obejm.
>Musiałem być niestety brutalny w podejściu do tematu :-)
Dostep jest ? Mozna srube przyspawac. Albo odciac.
Oczywiscie o ile ma sie dobrze wyposazony warsztat :-P
>>>Swoją drogą kuźwa następny German Engineering - miska z cienkiego
>>>aluminium jak papier niczym nie zabezpieczona od spodu - skandal.
>
>> Skandal to jest przekraczac predkosc w strefie 20.
>> I potem musza takie wysokie progi robic :-P
>Najlepsze że te progi nic nie dają - spowalniają tylko samochody
>z niskim zawieszeniem i to tylko czasami - goście w SUV i Passatach
>pomykają bez spowalniania. To samo pickupy. Progi zwalniające
>poprawiają tylko samopoczucie lokalnych mieszkańców - coś tak
>jak zdejmowanie butów podczas kontroli przy wsiadaniu do samolotu
>od 20 lat nie zwalniam jadąc po takich progach i dopiero pierwszy
>raz mam problem z autem.
Moze sprezyny zawieszenia ci popekaly :-P
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 10.05.19 15:07 viktorius
- 10.05.19 15:09 Pszemol
- 10.05.19 15:16 Mateusz Viste
- 10.05.19 15:22 Pszemol
- 10.05.19 15:25 J.F.
- 10.05.19 15:27 J.F.
- 10.05.19 15:56 J.F.
- 10.05.19 16:15 viktorius
- 10.05.19 20:30 PiteR
- 11.05.19 00:54 Pszemol
- 11.05.19 01:01 Pszemol
- 11.05.19 12:08 Mateusz Viste
- 12.05.19 03:31 Pszemol
- 12.05.19 08:05 Mateusz Viste
- 12.05.19 15:51 Pszemol
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=
- 2024-05-17 Warszawa => Senior Software Engineer PHP (BillPro) Contractor <=
- 2024-05-17 Warszawa => International freight forwarder <=
- 2024-05-17 Warszawa => Fullastack (Java) Developer <=