  • Data: 2019-05-09 12:36:38
    Temat: Re: Przykładowe ramki DCF77
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 09.05.2019 08:09, Mateusz Viste wrote:

    > To pewnie dla ciebie oczywistość, ale podczas transmisji mogą występować
    > błędy... Zaufanie do pojedynczej ramki powinno być mocno ograniczone, a
    > czas ustawiony tylko wówczas, kiedy ciąg kilku ramek konsekwentnie
    > wskazuje bardzo zbliżony czas.

    Tak. Biblioteka na której się opieram zawiera kilka "sanity checks".
    Problem polega na tym, że błędy nie są wynikiem problemy nie są efektem
    przekłamania w transmisji, ale jakiegoś błędu w kodzie. Przez to są one
    powtarzalne i występują w kolejnych ramkach, prowadząc do zaakceptowania
    błędnego czasu.
    Próbuję ustalić w którym miejscu się tak dzieje. A ponieważ zmęczyło
    mnie debugowanie na "żywym" układzie, w środku nocy, gdy propagacja się
    podnosi, chcę to zrobić w sposób opisany powyżej. ;)