  • Data: 2015-07-03 08:38:56
    Temat: Re: Przypadek z Świętokrzyskiej
    Od: "Mieszczuch" <n...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Przecież nie wjechał skręcając, tylko na prostej drodze.

    Chyba się tam wybiorę i obejrzę na własne oczy. Rozmawiałem
    z kolegami w pracy i twierdzą, że rzeczywiście jest tam linia
    przerywana, ale wcześniej, a nie przed skrętem w prawo.
    Ja zapamiętałem z TV, że nie wyglądało to wygodnie ani dla
    rowerzystów, ani dla samochodów. A przecież dopiero co to
    przebudowywali.

    Mieszczuch