  • Data: 2015-07-03 13:47:29
    Temat: Re: Przypadek z Świętokrzyskiej
    Od: "Mieszczuch" <n...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Myjk" <m...@n...op.pl> napisał

    > A co, nie szalał? Z _zabranymi_ już wcześniej uprawnieniami prowadził
    > pojazd, darł po chodniku, ścieżce rowerowej, w międzyczasie jeszcze
    > próbował "straszyć" rowerzystę co mu wcześniej dał do zrozumienia, że nie
    > znajduje się we właściwym miejscu. Typek z samochodu chyba ze wschodnich
    > kresów -- i z takimi trzeba dzielić jezdnie... :/

    Chyba nikt nie ma wątpliwości, że facet popełnił sporo grzechów i zaczynając
    ten wątek w żadnym wypadku nie chodziło mi o to by go bronić.
    Natomiast tak skonstruowany przejazd do skrętu w prawo powoduje, że czy
    kierowca samochodu zrobił to prawidłowo czy nie (np. zbyt długi odcinek
    przejechał na DDR, bo tak wynikało z sytuacji na drodze) może powodować,
    że o ewentualnym ukaraniu kierowcy będzie decydowała ocena policjanta.
    Tylko o to mi chodziło.
    Ale to już wymaga wyobraźni, a z tym przeważnie jest kiepsko.

    Mieszczuch