  • Data: 2015-07-03 14:49:14
    Temat: Re: Przypadek z Świętokrzyskiej
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 3 Jul 2015 13:47:29 +0200, Mieszczuch

    > Natomiast tak skonstruowany przejazd do skrętu w prawo powoduje, że czy
    > kierowca samochodu zrobił to prawidłowo czy nie (np. zbyt długi odcinek
    > przejechał na DDR, bo tak wynikało z sytuacji na drodze) może powodować,
    > że o ewentualnym ukaraniu kierowcy będzie decydowała ocena policjanta.

    Nie widzę punktu, gdzie tu mogą być jakieś wątpliwości. Wszystko jest
    skonstruowane sensownie i nie ma wątpliwości jak jechać. Kierowca ma
    dozwolony przejazd po ścieżce rowerowej przez określony dystans aby zająć
    pas do skrętu i jeśli robi to w polu dozwolonym (przerywane linie) to nikt
    się go nie czepnie. Nie wiem po co próbujesz tutaj dorabiać jakieś teorie
    spiskowe. Pomijam już, że zdanie policjanta to nie wszystko.

    --
    Pozdor
    Myjk