  • 21. Data: 2013-04-27 23:03:43
    Temat: Re: Pytanie do speców od Audi - skórzana kierownica
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-04-27 22:48, gadacz pisze:

    > ogarnijcie się nieco.
    >
    > gadacz

    Odpuść sobie, nie ten adres i szkoda nerwów i zdrowia.
    Fora i kluby pasjonatów adekwatne pod te szczegóły które Ciebie
    interesują, a nie tu.
    Tu poznasz tych którym nie staje, albo staje, tylko nie wiedzą po co
    staje ;)
    --
    Krzysiek
    www.zmieleni.pl

  • 22. Data: 2013-04-27 23:16:22
    Temat: Re: Pytanie
    Od: "Palkon" <g...@l...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> napisał w wiadomości

    > --
    > Krzysiek

    No tak. Wszystko jasne. Odpowiednia pora się zrobiła i wylazły jakieś
    niedorobione Krzyśki, molestowane w dzieciństwie. Widać od razu, że ci
    na mózg padło. To może być uleczalne, spróbuj
    .

  • 23. Data: 2013-04-27 23:30:22
    Od: OcL <o...@b...tv>

    W dniu 2013-04-27 22:58, Krzysztof 45 pisze:
    > ja mam w dupie jaka

    Się gimbusy nie zagotowały...

  • 24. Data: 2013-04-27 23:34:48
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-04-27 23:16, Palkon pisze:

    > Użytkownik "Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> napisał w wiadomości

    > No tak. Wszystko jasne.
    Ciekawe co.
    > Odpowiednia pora się zrobiła i wylazły jakieś
    > niedorobione Krzyśki, molestowane w dzieciństwie.
    Błędna diagnoza. Celuj jeszcze raz.
    > Widać od razu, że ci na mózg padło.
    Co miało paść?
    > To może być uleczalne, spróbuj
    Co ma być uleczalne?

    Matołku, neostrady. Wiesz co to jest netykieta?
    Krzysiek
    www.zmieleni.pl

  • 25. Data: 2013-04-28 00:11:15
    Od: tá´Ź

    gadacz wrote:

    > W dniu 2013-04-27 22:04, gadacz pisze:
    (...)

    > i kur.a mać daj sobie spokój.
    > zawsze jakiś pacan się musi pojawić i gadać głupoty. idź na grupę
    > alt.pl.jestem.zjebem.lesnym

    Rozmawiasz sam ze sobą? Jesteś wariatem?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 26. Data: 2013-04-28 00:14:44
    Od: tá´Ź

    Krzysztof 45 wrote:

    > ja mam i za pewne wiekszosc w dupie jaka litera ktos zaczyna mowic na
    > grupie dyskusyjnej

    Większość analfabetów ma całą pisownię w dupie. :)

    > moze dopierdolil bys sie do tego w okularach na wizji za np (min 1:28)
    > http://www.youtube.com/watch?v=N_Ye_fRgBqc Zalapal bys sie zamiast
    > motyla, wiekszy pozytek bylby z tej gownianej dla zjebanych lemingow
    > audycji

    W dupie mam suszarki i ten filmik. :)

    > pasujesz tu jak zwykle z tymi gadkami jak gowno na chodniku lub na
    > wiosne na trawniku

    Smacznego. :)

    > z pewnoscia nie, bo w realu mozna realnie w pape dostac

    Wiesz z autopsji? :D

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 27. Data: 2013-04-28 00:15:40
    Od: tá´Ź

    Krzysztof 45 wrote:

    > Matołku, neostrady. Wiesz co to jest netykieta?

    Ortografii nie zna, a netykietą się podnieca. Co na to lekarz?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 28. Data: 2013-04-28 00:17:00
    Od: tá´Ź

    gadacz wrote:

    > Macie coś z głową? czy mi tylko się wydaje? zadałem konkretne pytanie,
    > na temat ten zakurwiałej kierownicy, więc na chuja odzywa się penerstwo,
    > które nie ma w tym dokładnie temacie nic konkretnego do napisania!

    Do tej pory nie wspomniałeś, że ta kierownica jest nie tylko plastikowa,
    ale też zakurwiała. Czy ma ona jeszcze jakieś inne, interesujące cechy>

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 29. Data: 2013-04-28 00:18:43
    Od: tá´Ź

    gadacz wrote:

    > i tak na marginesie,
    > czy takie odpowiedzi twoje i jełopa "to" to jakaś zazdrość? bo taki mamy
    > zajebany naród? że każdy zazdrości, kto coś ma? za drogie to auto? bo
    > was nie stać na takie?? pytałem grzecznie o opinię w tym temacie, a
    > nagle zaczyna się nękanie mojej osoby, bo coś nie napisałem poprawnie
    > jak słownik mówi, nosz kurwa... nie pytam o czy dobrze zadałem pytanie.

    No i proszę, jednak stosunek o ortografii dużo może powiedzieć o
    człowieku. Wystarczyło grzecznie zwrócić uwagę na proste błędy, a już
    klnie, gada do siebie, wyzywa... :)

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 30. Data: 2013-04-28 00:33:17
    Od: tá´Ź

    Myjk wrote:

    > Mnie bardziej zastanawia dlaczego 6-letnie auto klasy D jest warte aż 75
    > tys. brutto bez choćby elektryki w siedzeniu kierowcy czy skórzanej
    > tapicerki... o AT nie wspomnę.

    Czy jest warte, można dyskutować, póki co to cena wywoławcza. :) Ale
    fakt, że cena z kosmosu, jak na wnętrze rodem z Golfa (tani materiał i
    plastik).

    > PS Audi są przewartościowane, ja już sobie odpuściłem te auta, bo szkoda
    > kasy. :P

    Poza tym obecnie dresiarstwo przerzuciło się z BMW na Audi, więc zaczyna
    być trochę wstyd...

    --
    ss??q s? ??u??ou??