  • 221. Data: 2012-01-20 17:57:00
    Temat: Re: ROPA 6,34
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Ja w Polsce co prawda nie żyję, ale ty chyba w jakiejś alternatywnej
    > rzeczywistości zamieszkałeś.

    LOL, widze po ip, ze zwiales na zmywak z tego nowego polskiego dobrobytu :)

    sz.

  • 222. Data: 2012-01-20 18:39:19
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 20/01/2012 16:57, szufla wrote:

    > LOL, widze po ip, ze zwiales na zmywak z tego nowego polskiego dobrobytu :)

    Zwiałem na studia i zostałem z powodu rodziny, jeśli aż tak cię to
    nurtuje. A że czase w polsce bywam, to jakoś nie widzę starych znajomych
    sprzedających puszek na złomie żeby zupkę w proszku kupić. Może dlatego,
    że pracują zamiast siedzieć i biadolić, jak to kiedyś było... ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 223. Data: 2012-01-20 18:40:16
    Od: kamil <k...@s...com>

    > LOL, widze po ip, ze zwiales na zmywak z tego nowego polskiego dobrobytu :)

    Zwiałem na studia i zostałem z powodu rodziny, jeśli aż tak cię to
    nurtuje. A że czasem w Polsce bywam, to jakoś nie widzę starych
    znajomych sprzedających puszki na złomie żeby zupkę w proszku kupić.

    Może dlatego, że pracują i robią coś ze swoim życiem, zamiast biadolić w
    internecie jak to kiedyś było...

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 224. Data: 2012-01-20 19:19:33
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Zwiałem na studia i zostałem z powodu rodziny, jeśli aż tak cię to
    > nurtuje.

    Nurtuje mnie to jak cholera, wiec zostaw ten zmywak i wracaj z ta swoja
    rodzina :)

    >A że czasem w Polsce bywam, to jakoś nie widzę starych znajomych
    >sprzedających puszki na złomie żeby zupkę w proszku kupić.

    Moze w ogole nie jedza bo nawet czasu na to nie maja.

    > Może dlatego, że pracują i robią coś ze swoim życiem, zamiast biadolić w
    > internecie jak to kiedyś było...

    Przeciez to ty biadolisz, ja sie tylko dobrze bawie podpuszczajac cie :)

    sz.

  • 225. Data: 2012-01-20 20:12:16
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    kamil wrote:

    > A dziś spotykasz? Skąd więc te ubrania i proszki biorą, na kredyt
    > wszystko?

    > A co tam było do wygrzebania, kiedy z braku kiełbasy w sklepie żal było
    > flak z parówek wyrzucić?

    > Dwa miliony to spora liczba, masz coś na jej poparcie czy wyciągnąłeś z
    > kapelusza?

    Nie umiesz poszukać?
    Podaaję dla niepełnosprawnych: http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/ilu-jest-
    polakow-przez-emigracje-zarobkowa-ubylo-1-mln-obywat
    eli-w-polsce-mieszka-37-
    mln-polakow_197022.html

    Mowa jest o 2,4 mln Polaków za granicami.

    Gdzie tu kapelusz?

    > Pamiętam tę opiekę stomatologiczną w szkole do dzisiaj, na długie lata
    > miałem uraz do dentystów na widok maszyny napędzanej depczącą pedał
    > asystentką grubego babiszona bez cienia współczucia "bo jak nie boli, to
    > nie wiem do kiedy wiercić".

    I nie było komórek jakbyś zapomniał

    > Ja w Polsce co prawda nie żyję, ale ty chyba w jakiejś alternatywnej
    > rzeczywistości zamieszkałeś.

    To nie zawracaj dupy, bo Ci paciorki zawróciły w głowie.

    --
    Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma

  • 226. Data: 2012-01-22 10:23:56
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 18-01-2012 15:17, 4CX250 pisze:
    > A ja z takich jak ty ROTFL

    A co mnie to obchodzi?

    --
    Paweł

  • 227. Data: 2012-01-22 10:27:47
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 19-01-2012 21:17, gregor pisze:
    > Nigdy niemieckiego się nie uczyłem, widzę, że jesteś przygotowany na
    > przyjęcie armii wyzwoleńczej

    Książki z historii też nie trzymałeś w ręku?
    W zasadzie to widać.

    --
    Paweł

  • 228. Data: 2012-01-22 10:43:55
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Może najpierw sprawdź co on tak dokładnie pisał?

    Ile można czytać wywodów szaleńca?
    Ostatnio zachwycił mnie stwierdzeniem, że mężczyzna jest od tego żeby
    się bić, więc w zadymie z 11 listopada nie widzi w sumie nic złego.

    --
    Paweł

  • 229. Data: 2012-01-22 10:50:02
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 18-01-2012 16:15, masti pisze:
    > to sprawdź jak tania jest ta benzyna zarabiając na białorusi

    http://www.polskieradio.pl/75/921/Artykul/482834,Inf
    lacja-na-Bialorusi-przekroczyla-100-procent

    http://finanse.wnp.pl/inflacja-na-bialorusi-w-2011-r
    -wyniosla-108-7-proc,159615_1_0_0.html

    Wzrost cen żywności o 125% ale benzyna w przeliczeniu na PLN tańsza niż
    w PLN. Cuda. Raj na ziemi, ale tam rządzi Łukaszenka a nie jakiś
    Tuskaszenka...

    --
    Paweł

  • 230. Data: 2012-01-22 12:51:24
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 20-01-2012 15:59, Wiesiaczek pisze:
    > Zapewniam Cię, że w PRL-u nie spotkałbyć ubranych w brudne szmaty.

    No ba, półki sklepowe aż uginały się od towarów dlatego też wszyscy
    dymali latami w tych samych butach,spodniach i kurtkach trzęsąc się aby
    się nie zniszczyło. O "modnych" łatach na kolanach spodni czy łokciach
    swetrów rozumiem że raczyłeś zapomnieć?

> [...]
    > nawet Bareja, utalentowany prześmiewca PRL-u nie pokusił się o takie sceny.

    ROTFL Po co nury miały grzebać w śmietnikach, były one zapełnione nic
    nie wartymi "przetrawionymi" śmieciami? Bo wtedy puszek nie zbierali?
    Trudno było zbierać, skoro magazynowali je kolekcjonerzy opakowań po
    "zachodnich napojach". To dopiero śmiech na sali - to co w zachodniej
    Europie było śmieciem, u nas było rarytasem na półkę. Taki to dobrobyt
    PRLowski...

    --
    Paweł