  • 31. Data: 2011-01-12 14:51:18
    Temat: Re: Radio
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 12 Jan 2011 05:16:41 -0800 (PST), Adam Adamaszek napisał(a):

    > W starszych oplach (np. Vectra B) jedyne chyba wyjscie, poza wymiana
    > radia to dolutowanie AUX-Line IN bezposrednio na plytce radia,
    > niestety.

    Nie mów, że Opel wymyślił zmieniarkę dopiero w XXI wieku...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 32. Data: 2011-01-12 15:05:44
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 12 Jan 2011 13:51:18 +0000, Waldek Godel wrote:
    >Nie mów, że Opel wymyślił zmieniarkę dopiero w XXI wieku...

    A klawisze do sterowania zmieniarka ma ?
    To po co gniazdo :-)

    J.

  • 33. Data: 2011-01-12 15:16:25
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 12 Sty, 14:37, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Stratna. Co nie znaczy ze zauwazalnie stratna, albo odczuwalnie
    > stratna. Szczegolnie w samochodzie w czasie jazdy.

    Algorytm kompresji mp3 działa tak, że słabsze dźwięki, w większości i
    tak nie rejestrowane przez mózg, są po prostu ucinane. Fakt, jestem
    muzykiem hobbystycznie, trochę audiofilem (ale też bez przesady) i
    potrafię wysłyszeć tą różnicę, ale tylko w porządnie wyciszonym
    studiu, z dobrymi aktywnymi monitorami.
    Oczywiście masz rację ;-)

  • 34. Data: 2011-01-12 15:21:09
    Od: Excite <n...@n...pl>

    W dniu 12.01.2011 11:25, Michał Gut pisze:
    > tak was czytam i nie wierze
    > uwazacie ze przez adapter kasetowy czy przez tani odtwarzacz mp3 mejd in
    > czajna uzyskacie chociaz niewiele gorsza jakosc od najtanszego markowego
    > radia? jvc,lg maja tanie jednostki a graja wysmienicie.

    Jak komuś słoń na ucho nadepną to różnicy i tak nie zauważy :) Wszystkie
    te transmitery i adaptery z kasetką to zabawki nie mające nic wspólnego
    z jakością muzyki.

  • 35. Data: 2011-01-12 15:30:39
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 12 Jan 2011 06:16:25 -0800 (PST), Mateusz wrote:

    >Algorytm kompresji mp3 działa tak, że słabsze dźwięki, w większości i
    >tak nie rejestrowane przez mózg, są po prostu ucinane. Fakt, jestem

    A biorac pod uwage dzialanie procesu jest to nawet bardziej
    skomplikowane w efekcie koncowym

    >muzykiem hobbystycznie, trochę audiofilem (ale też bez przesady) i
    >potrafię wysłyszeć tą różnicę, ale tylko w porządnie wyciszonym
    >studiu, z dobrymi aktywnymi monitorami.

    Ale do tego stopnia ze jak ci ktos pusci symfonie w nigdy nie
    sluchanym wykonaniu, nie podajac zrodla, to powiesz "cos tu
    nienaturalnie brzmi, to pewnie mp3" ?
    To samo z plyta muzyki rock/pop ?

    Albo jakas twoja ulubiona plyta, ale nie sluchana od tygodnia -
    odczujesz ze "cos tu nie tak" jak ci puszcza z mp3 ?

    Czy tylko bezposrednie porownanie fragment po fragmencie ?

    J.

    P.S. mozesz dac mi adres na priv - mam takie teretyczno-praktyczne
    pytanie muzyczne, choc przydalby sie ktos z wyksztalceniem muzycznym.

    u mnie skasowac cale _xnospamx czyli
    jfox znaczek poczta.onet.pl

  • 36. Data: 2011-01-12 15:44:52
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 12 Sty, 15:30, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Ale do tego stopnia ze jak ci ktos pusci symfonie w nigdy nie
    > sluchanym wykonaniu, nie podajac zrodla, to powiesz "cos tu
    > nienaturalnie brzmi, to pewnie mp3" ?
    > To samo z plyta muzyki rock/pop ?

    Taki dobry to nie jestem ;-) muszę mieć porównanie.

    > P.S. mozesz dac mi adres na priv - mam takie teretyczno-praktyczne
    > pytanie muzyczne, choc przydalby sie ktos z wyksztalceniem muzycznym.

    Wysłałem Ci maila.

  • 37. Data: 2011-01-12 15:47:58
    Od: z <z...@g...pl>

    Mateusz pisze:

> [...]
    > muzykiem hobbystycznie, trochę audiofilem (ale też bez przesady) i
    > potrafię wysłyszeć tą różnicę, ale tylko w porządnie wyciszonym

    W dodatku jeszcze mp3 może być z małym lub dużym bitrate.
    Jakiś czas słuchałem mp3 kompresowanych przez lame średnio 96 i mi
    wystarczało. Mała pojemność karty to były czasy :-)

  • 38. Data: 2011-01-12 15:50:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mateusz" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...
> [...]
    > nienaturalnie brzmi, to pewnie mp3" ?
    > To samo z plyta muzyki rock/pop ?

    >Taki dobry to nie jestem ;-) muszę mieć porównanie.

    Aha, czyli samo z siebie nie przeszkadza, jakbyś nie wiedział że słuchasz
    mp3, to i byś nie marudził na jakość?
    Typowe.
    Na tej samej zasadzie złocone kable lepiej przenoszą dźwięk (dla
    coponiektórych). ;-)

  • 39. Data: 2011-01-12 15:53:16
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 12 Jan 2011 09:34:04 +0100, w
    <4d2d677d$0$2444$65785112@news.neostrada.pl>, "mz" <2...@w...pl>
    napisał(-a):

    > Jakie jest wasze zdanie, jakie macie radia w swoich autach ?

    Nie kupuj Firsta, strasznie płaski i płytki dźwięk.
    Kupiłem, oddałem, kupiłem JVC (jakiś KDR301 czy jakoś tak, na mosfet), gra o
    niebo lepiej, nie rzęzi, dźwięk o niebo lepszy.

  • 40. Data: 2011-01-12 15:54:27
    Od: z <z...@g...pl>

    Excite pisze:
    > Jak komuś słoń na ucho nadepną to różnicy i tak nie zauważy :) Wszystkie
    > te transmitery i adaptery z kasetką to zabawki nie mające nic wspólnego
    > z jakością muzyki.

    Hm... Adapter którego używam obecnie na pewno daje lepszy dźwięk niż
    stacje radiowe. Transmiter SE ucinał wysokie tony.

    PS. Fakt trochę pokombinowałem żeby obie głowice się dobrze ustawiły :-)