  • Data: 2017-06-12 20:55:25
    Temat: Re: Radio z nawigacją z chin do starego auta
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Irokez" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:593d96ae$0$15201$65785112@news.neostrada.pl...
    >W dniu 2017-06-11 o 19:55, Pszemol pisze:

    > Miałem takie same dylematy jak Ty i kupiłem Pioneera AVH-X2700BT.
    (...)
    > Podsumowując - dałem 1300zł za straszne dziadostwo Pioneera w stosunku
    > do tego co obiecane w folderach reklamujących jego funkcjonalność, bo
    > bałem się chinola. Nie wiem czy za 1/3 ceny nie uzyskał bym tego
    > samego lub nawet lepiej (chinole mają nawigację).

    Ha, a ja od 2010 r. mam avica f910bt na wince i jestem bardzo
    zadowolony. Gra rewelacyjnie, bluetooth (wbudowany) parrota śmiga aż
    miło (po sparowaniu działa z trzema telefonami, książkę ładuje raz),
    apdejtuje się bez problemu (tj. i soft i mapy (Igo)), odtwarza dvd, pen
    32 GB z mp3 wpięty na stałe. Wideo odtwarza, ale po przekonwertowaniu z
    użyciem odpowiedniego kodeka (ale wideo generalnie to padaka - 480x800).
    Nie ma możliwości odtwarzania muzyki po BT no i nie udało mi się odpalić
    gniazda słuchawkowego jako wejścia dodatkowej AV - możliwe, że to wina
    urządzenia odtwarzającego i jakichś ustawień (bo kamerka cofania śmiga
    bez problemu). Ale poza tym - bez zarzutu. Kiedyś, podczas upału, ekran
    zrobił się czarny, ale po schłodzeniu klimą wnętrza odpalił znów.
    Kupiłbym coś nowszego, ale nie che się zepsuć ;-) A jakość audio - w
    porównaniu z fabrycznym radiem - miodowa, więc mi się nie pali.
    Nawigacja też bardzo przyzwoita.

    Zajrzyj tutaj:
    http://avic411.com/index.php?/forum/50-pioneer-avh-s
    eries/