  • 81. Data: 2012-08-11 07:48:25
    Temat: Re: Rowerem przez zebrę
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-08-11 00:01, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Musi być, bo z PoRD wynika jednoznaczy zakaz jazdy pojazdami wzdłuż
    > przejscia dla pieszych.

    Ale D-6b to nie tylko przejście dla pieszych.

  • 82. Data: 2012-08-11 08:05:37
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:1...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > ale jakby co, to daj znać, ok?

    Jak powiesz w jakim celu to się zastanowię.

  • 83. Data: 2012-08-11 08:08:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:Pine.WNT.4.64.1208102212380.3320@quad..
    .

    > Móc mogą, bo z prawa musi wynikać choćby ustalenie, co się
    > dzieje jeśli znak (poziomy lub pionowy) ulegnie zniszczeniu;

    Przemyśl co napisałeś w konktekście tego na co odpowiadałeś.
    Nie mogą być sprzeczne i już.

    > Pamiętasz wyrok w sprawie zderzenia na parkingu, na którym znaki
    > poziome były sprzeczne

    Nie.

    >z... khm, brakiem znaków pionowych?

    Brak analogii.
    Tutaj nie ma braku znaków, tutaj jest wyraźnie inne oznakowanie poziome.

    > Jakoś tak wyszło, że oznakowanie jednak mogło być niespójne

    Nie może być niespójności znaków z niczym.
    Chyba że mówisz o jakimś przypadku w którym prawo wymaga obu typów
    oznakowania, ale szczerze mówiąc nie kojarzę takowego.

  • 84. Data: 2012-08-11 08:11:27
    Od: PK <k...@n...pl>

    On 2012-08-10, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:
    > Musi być, bo z PoRD wynika jednoznaczy zakaz jazdy pojazdami wzdłuż
    > przejscia dla pieszych.

    Jeśli już tak atakujesz "jednoznacznością", to doszlifuj konstruowane
    zdania, bo to Ci trochę nie wyszło.

    PoRD zabrania jazdy wzdłuż przejścia *kierującym*.
    Istnieją sytuacje, gdy użytkownik pojazdu jest pieszym, choć kieruje
    swoim pojazdem.

    pozdrawiam,
    PK

  • 85. Data: 2012-08-11 08:12:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:Pine.WNT.4.64.1208102240060.3320@quad..
    .

    > [...]
    >
    > Pytanie brzmi, czy musi być.

    Musi choćby dlatego, że nawet jeśli tam miał w zamyśle być przejazd
    rowerowy, to NIE MÓGŁ się znajdować na zebrze, tylko obok.
    Ergo - tak czy tak, kobita nie skorzystała z ewentualnego i niewidzialnego
    przejazdu dla rowerów, tylko z zebry dla pieszych, na której pierwszeństwa
    nie ma i jechać jej nie wolno.

    > Dodam, że mimo tego pozostaje sprawa priorytetów poruszona
    > przez Cavallino którą tamże skomentowałem (z prawa musi
    > wynikać co się dzieje, jeśli sprzeczność jednak fizycznie
    > ma miejsce - jeśli nie regulują tego jawnie przepisy, skutki
    > będą wynikały z "zasad prawnych").

    A tutaj zasady prawne są takie, że rowerzystka jechała przez przejście dla
    pieszych, więc od winy się nie wykręci.
    Ale może kierowca powiedział, że się zagapił i dlatego jej nie zauważył,
    wtedy conajmniej współwinę ma jak w banku.

  • 86. Data: 2012-08-11 08:53:46
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2012-08-08 19:46, Bartas_M5 pisze:
    > Przez głupia pindę, facet może mieć problemy.
    > Dla mnie rowerzysta na przejściu dla pieszych nie istnieje.
    > na szczęście dla nich, jak do tej pory, zawsze zdążyli zahamować, albo
    > zakręcić szybciej tymi swoimi pedałkami i przeskoczyć na mm przed maską.

    A potem Twoja mama kazała Ci wyłączyć GTA i wziąć się za podręcznik
    matematyki do V klasy...

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 87. Data: 2012-08-11 09:24:46
    Od: <1...@0...invalid>

    Cavallino w <news:5025f628$0$1212$65785112@news.neostrada.pl>:

    > Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:1...@b...poznan.pl...
    > Jak powiesz w jakim celu to się zastanowię.

    Pośmiejemy się wspólnie -- z kogo -- to okaże się jak podrzucisz kto okazał
    się winnym.

    --
    'Tom N'

  • 88. Data: 2012-08-11 17:56:07
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Jak powiesz w jakim celu to się zastanowię.

    przyniosę wydrukowane twoje wypowiedzi o rowerzystach, żeby dla uczciwości
    postępowania osoba przyjmująca zeznania wiedziała z kim ma do czynienia.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.

  • 89. Data: 2012-08-11 17:59:46
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > postępowania osoba przyjmująca zeznania wiedziała z kim ma do czynienia.

    Coś Ci się z nienawiści pozajączkowało w chorej głowie, to nie ja jestem
    oskarżonym w tej sprawie.

  • 90. Data: 2012-08-11 19:56:08
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Coś Ci się z nienawiści pozajączkowało w chorej głowie, to nie ja
    > jestem oskarżonym w tej sprawie.

    ja tam cię nie nienawidze, więc nie wiem, skąd taka myśl.
    Nie twierdzę również, że jesteś oskarżonym.
    Ot, uważam, że dra dobra postępowania wiarygodnośc świadka może być również
    zweryfikowana.

    Ale zakładam, że to tylko ja będę ją podważał, ty zapewne jesteś spokojny o
    swoją obiektywność, więc nie widze powodów, dlaczego miałbyś obawiać sie
    mojej obecności. :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Bóg ukrył piekło w samym sercu raju,