  • Data: 2017-09-13 17:21:11
    Temat: Re: Rozdzielacze zapalniczkowe, samochodowe
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:XnsA7EFA62E092FEbudzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    >http://allegro.pl/rozdzielacz-zapalniczki-gniazdo-3
    w1-2xusb-lights-i6578239270.html
    >http://allegro.pl/i6578239270.html

    >Czy tego typu rozdzielacze zapalniczkowe róznia sie jakoscia?

    Masz na mysli identycznie wygladajace, jak na zdjeciu ? Jest szansa,
    ze z jednej fabryki pochodza.

    Bo w ogolnosci - moga sie roznic, i wcale niekoniecznie filtrami.

    W dwoch mi sie kabelek polamal, wtyczka bywa z bocznym
    doprowadzeniem - co czasem utrudnia,
    te wtyczki maja metalowa nakretke - odkrecila mi sie kiedys, wpadla w
    gniazdo, zwarcie zrobila ... i gdzie ja bezpiecznik znajde :-)

    Gniazda moga byc dobrze wyprofilowane, albo beda wtyczki wypadaly,
    USB moze miec 1A, albo tylko napisane 1A, moze miec zwarte linie
    danych, co sygnalizuje telefonowi mocna ladowarke, albo nie miec - i
    telefon sie rozladowuje, bo nie chce komputera przeciazyc.

    Przemyslales mocowanie ?
    Tu moze byc problem z dostepem do jednego USB.

    Ciekawe jakie to ma wylaczniki i jaki prad wytrzymuja ... no ale
    powiedzmy, ze nie trzeba do tego pompki ani grzalki podlaczac :-)

    J.