  • Data: 2017-09-14 12:43:33
    Temat: Re: Rozdzielacze zapalniczkowe, samochodowe
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-09-14 o 06:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Uncle Pete 4...@g...com ...

    > OK, ale ona bedzie siała nawet jak nie będzie nic do niej podłączone?

    Noo będzie bo cały czas działa, ja też kupiłem taki rozdzielacz i muszę
    wymienić kabelki bo to co chińczycy dali woła o pomstę. Przetworniczka
    też do d..y otwarta szpulka, brak ekranu, brak dławików na zasilaniu
    powoduje że też będzie siała, trzeba ją samemu poprawić aby był użytek z
    niej.

    --
    Pozdr
    Janusz