  • Data: 2017-09-14 13:47:33
    Temat: Re: Rozdzielacze zapalniczkowe, samochodowe
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Chris a...@g...pl ...

    1-2xusb-lights-

    > Kiedyś miałem tani rozdzielacz i nie polecę, kable grubości szpilki,
    > zakłócenia itd....
    > Zmieniłem na firmowy z kablem jak do żelazka :) i działa już ładne
    > parę lat, napięcia stabilne na 3 wejścia, brak zakłóceń na radiu
    > (podpięta ładowarka + osobny kabel USB do kamerki)

    Dzieki wszystkim za odpowiedzi.
    No to od tego zaczne - porządny rozdzielacz.

    A zatem - mozesz polecic co kupiłes?
    Ktoś moze coś dobrego wskazać?

    Pod fraza rozdzielacz i zakłócenia na allegro pokazuje sie własciwie tylko
    coś takiego:
    http://allegro.pl/i6602272849.html

    http://allegro.pl/brumm-bialy-rozdzielacz-zapalniczk
    i-3-wyjscia-u-