  • Data: 2019-02-11 04:05:35
    Temat: Re: SX4 2013 jak sprawdzić czy ma 4x4?
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 10 lutego 2019 12:42:50 UTC-6 użytkownik z napisał:
    > Dla potomności :-)
    > Nie potwierdziły się zapewnienia sprzedającego. Nie ma napędu.
    >
    > A Przy okazji.
    > Co to się dzieje na rynku?
    > Są jakieś realne podstawy żeby omijać szerokim łukiem diesle?
    >
    > Rozumiem że jest nagonka, że ktoś się może bać że do centrum nie wjedzie
    > za kilka lat + stara litania że naprawy są kosztowne... (a weź w
    > dzisiejszych czasach znajdź bezproblemową benzynkę - chyba że 1,4 turbo
    > od fiata :-) )
    >
    > Ale żeby diesla 1,9 jtd 2007 rok cenić 17 tysi a za benzynkę
    > pożalsięboże 1,6 107 KM aż 23 tysie?
> [...]

    Ja tego nie rozumiem. Jak dizel tanszy to bierz. Rzadko ktory jest mniej trwaly od
    benzyny.

    Jak wybierzesz popularny - flotowy to i czesci masa i nie sa zazwyczaj drogie.
    A mechanicy je znaja.

    Z dizlem to jakas zbiorowa paranoja jest. Starczy dizlem zrobic 100kkm zeby bez
    problemu na paliwie wyjsc na tyle do przodu ze mozesz remont silnika zrobic i stukac
    kolejne 100-200kkm.

    Wazne zeby kupic auto z wiarygodnym przebiegiem i nie rzucac sie na takie "okazje"
    jak u tego szubrawca co te suzuki popychal.

    Bo jestem pewien na 150% ze on klamal z premedytacja.