  • Data: 2017-12-19 18:08:17
    Temat: Re: Sens numeracji 39xxx
    Od: SDD <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 19 grudnia 2017 17:13:33 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > Cos mi chodzi po glowie, ze jakos wyzej niz normalnie bylo to
    > taryfikowane dla innych.
    > Ale moze mi sie wydaje.

    Nie nie - III strefa. Czyli w polowie lat 90' impuls co 10 sekund w godz 6-18 - a
    zatem wcale nie tanio.

    > I w cennikach zagranicznych tez juz tak jest , czy jakos zostalo
    > wiecej ?

    Zagranica to inna bajka. Duze telekomy nie rozrozniaja (albo w ogole nie łączą) a
    voipu mają specjalnie podwyższone stawki - myślę, że powód jest rynkowy. Po prostu
    licza na to, że klient się złapie, a potem powiedzą, że "przecież było wyraźnie w
    cenniku".