eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySkrzynia dwusprzęgłowa i postój na światłach › Re: Skrzynia dwusprzęgłowa i postój na światłach
  • Data: 2020-02-18 19:24:48
    Temat: Re: Skrzynia dwusprzęgłowa i postój na światłach
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 18-02-2020 o 11:32, Grzegorz Tomczyk pisze:
    > W dniu 17.02.2020 o 13:24, ąćęłńóśźż pisze:
    > > No jednak bym włączył P
    >
    > P wrzucam po zgaszeniu silnika (na N) i zaciągnięciu ręcznego, ale
    > dopiero po puszczeniu nożnego, żeby zębatki nie nadwyrężać.
    >
    >> zamiast trzymania na D i nogi na hamulcu,
    >
    > U mnie (hydrokinetyk),

    To trochę inna bajka.

    jeżeli postój ma trwać jakąś chwilę to ręczny
    > idzie w ruch, wybierak pozostaje na D.
    > Do tej pory nie rozumiem ludzi (jest ich zdecydowana większość), którzy
    > namiętnie depczą hamulec stojąc na czerwonym świetle.
    > Podkreślam, że nie wiem, czy w DSG rodzaj użytego hamulca ma znaczenie.

    Gdzieś czytałem że po zaciągnięciu ręcznego na D, skrzynia dwusprzęgłowa
    próbuje (na półsprzęgle) jechać do przodu.
    Więc jeśli tak jest, to raczej na dobre jej to nie wyjdzie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: