  • Data: 2018-11-26 16:07:20
    Temat: Re: Smartfon jako modem - potrzebna pomoc
    Od: "Robot" <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Uncle Pete" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    news:pte3nk$h2f$1@node2.news.atman.pl...
    > To jest chyba to:
    >
    > https://blogs.windows.com/devices/2015/03/23/how-to-
    turn-your-lumia-into-a-wi-fi-hotspot/

    Na smartfonie mam włączoną transmisję danych i WiFi.
    W udowstępnianiu internetu mam ustawione udostępnij przez WiFi.
    Pokazało się:
    Rozgłaszana nazwa Windows Phone...
    Hasło ......

    Ale na XP na liście dostępnych sieci bezprzewodowywch nie ma
    w/w rozgłaszanej nazwy. Jest bardzo dużo różnych nazw, także
    ta z której korzystam przy WiFi z routera, ale nazwy ze smartfona
    nie i nawet nic jej nie przypomina.

    Pzdr.
    Robot