  • Data: 2018-11-26 21:15:41
    Temat: Re: Smartfon jako modem - potrzebna pomoc
    Od: "Robot" <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:pthjmh$o0h$1@node2.news.atman.pl...
> [...]
    turn-your-lumia-into-a-wi-fi-hotspot/

    > Napisz jakie masz nazwy wszystkich ikon po "spalcowaniu" z góry do menu szybkich
    ustawień.

    Nie mam szybkich ustawień. W Ustawieniach te, które "na oko" mogą pasować, to:
    Wi-Fi
    Bluetooth
    komórkowe + SIM (tu się włącza Internet z karty SIM)
    udostępnianie internetu (tu mogę wybrać Udostępnij przez:
    WiFi lub Bluetooth)
    i żadnych ikon przy nich nie ma. To jest po prostu lista.

    Pzdr.
    Robot