  • Data: 2017-01-11 11:19:50
    Temat: Re: Smog
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:cf69b8f8-926d-4dc4-9f02-b41681ffb287@go
    oglegroups.com...
    W dniu środa, 11 stycznia 2017 18:41:12 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:
    >Dżejef, ja Tobie tutaj regularnie próbuję tołkować do głowy że za
    >każdym razem jak przylatuję do Polski z Kopenhagi, to czuję się jak w
    >kotłowni.

    No akurat pierwszy raz taki zapis widze, ale moze nie zwrocilem uwagi.

    Ja sie tak nie czuje, ale moze dlatego, ze jestem przyzwyczajony na
    codzien.

    >Ty z tego rozumiesz tyle ile potrafisz, czyli jedyne co masz do
    >powiedzenia to "a u was Murzynów biją".

    Ja troche wiem jak sie pala rozne tworzywa sztuczne, tudziez inne
    materialy.
    Tak swobodnie, w skali laboratoryjnej, nie w piecu.

    >Zanim zaczniesz tego typu pierdoły wypisywać (ja wiem, udajesz że
    >pytanie zadajesz, co nie musi sugerować że zgrywasz eksperta),
    >to może dowiedz się czegokolwiek o technologiach w spalarniach
    >śmieci. W szczególności czym różni się emisja z takiej spalarni od
    >kozy z OBI.

    Ja to mniej wiecej wiem, ale wytlumacz to przecietnemu obywatelowi,
    jak juz narzekasz na spoleczenstwo :-)

    P.S. Co te spalarnie robia z PCW/PVC ?

    J.