  • Data: 2020-05-23 12:45:41
    Temat: Re: Sokratesa cd (2)
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.05.2020 o 10:52, J.F. pisze:

    > Szwedzi odlozyli Vision Zero na czas nieokreslony.

    Ale jest różnica między vision zera a traktowaniem drogi w mieście jak
    strefy wojny.

    > a w wielu miejscach nie ma chodnikow, bo wszedze sie jedzie samochodem
    > :-)

    Ale to raczej w stanach a w europie to może na gdzieś na wsi. W miastach
    są chodniki i idea, że pieszy powinien się bać kierowców jak sarna
    myśliwych budzi raczej pobłażliwe uśmiechy (bo nikt normalny z wariatem
    w dyskusje się nie wdaje).

    >>> Nonsens. Statystyki ofiar jednoznacznie wskazują że koncepcja prawych i
    sprawiedliwych zawiodła.

    > Widac suweren woli zapierdalac, niz miec pierwszenstwo na przejsciu.

    No widać. I od czasu do czasu jakiegoś zapierdalacza powiesić. Pozostaje
    pytanie czy jak większość lubi kraść, to należy zalegalizować kradzież.
    No cóż - jak śpiewał pewien znany obecnie artysta - być może "większość
    ma rację w takiej sytuacji" i należy zmienić przepisy, że można
    rozjeżdzać. No ale dopóki są jakie są, to jednak należy ich przestrzegać.

    > Ewentualnie ... suweren woli uslyszec raz na rok o wysokim wyroku na
    > pijaka, niz zaplacic 500 zl mandatu.

    Oczywiście. Suweren byłby nawet za tym, żeby co 1000 losowo powiesić -
    na niego raczej nie trafi ale jakiegoś somsiada już tak i igrzyska som:P

    > https://www.youtube.com/watch?v=AMpK2BKJx-U
    >
    > Ale cos drgnelo - w poprzedni weekend spotkalem dwie suszarki.
    > Nie pamietam ... ale w calym poprzednim roku chyba niewiele wiecej
    > spotkalem.

    No dobrze - i co to zmieniło. Skoro i tak prędkość wzrosła +20 względem
    zeszłego roku - przynajmniej w warszawie tam gdzie się fizycznie da. W
    zeszłym roku 120 nie było może od razu identyfikowane jako "wariactwo
    drogowe" ale normą też nie było. Jak jeżdzę 100-110@80 to mnie teraz
    całe mnóstwo takich 120-140 wyprzerdza. Sam "niechcący" 140 pojechałem -
    chciałem szybciej zjechać temu co leciał 180;)

    > Ciekawe - chilowa reakcja pandemiczna, skutek rocznego raportu, ktory
    > chyba wlasnie sie ukazal, czy kielbasa wyborcza ?

    Skutek pandemii - było luźniej to ludzie zaczęli zapierdalać i jak normą
    zrobiło się 120@80 na wisłostradzie to się wkurwili, bo to już oznacvza
    że wszyscy totalnie mają ich w dupie.

    --
    Shrek