  • Data: 2019-07-22 13:56:41
    Temat: Re: Spawanie rur
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-07-22 o 13:11, Konrad Anikiel pisze:

    > Dorzuć trochę informacji: jaka to stal, jaka grubość ścianki, jaką masz dostępną
    technikę spawalniczą, jak to robią tamci że im się wygina, jaką tolerancję
    potrzebujesz.

    Rury mają ściankę 3 mm, ze szwem, są to odzyski grzejników ze szklarni.
    Spawać będzie Mig-iem.
    Dokładność... tak jak pisałem będą to słupki do ogrodzenia i gdyby na
    700 mm uciekło do 3 mm to będę zadowolony.

    Robert