eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSprzedaż karty SIM, jak to zrobić mądrze › Re: Sprzedaż karty SIM, jak to zrobić mądrze
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin3!goblin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.
    neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-ma
    il
    Subject: Re: Sprzedaż karty SIM, jak to zrobić mądrze
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    References: <5cd9b253$0$17353$65785112@news.neostrada.pl>
    <qbgv16$u61$1@dont-email.me> <qbh058$in3$1@news.icm.edu.pl>
    <5cdc0c0c$0$17350$65785112@news.neostrada.pl>
    <qbhfqm$hli$1@dont-email.me> <qbiqjg$jtl$1@news.icm.edu.pl>
    <qbm9ei$gkv$1@dont-email.me> <KAyEE.291247$Kf5.25894@fx14.ams1>
    <qbut34$7r8$1@dont-email.me> <IPMEE.191910$Ov5.141326@fx04.ams1>
    <qc0gul$ssd$2@node1.news.atman.pl>
    <8...@g...com>
    <5ce3d97f$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ce3fafe$0$17353$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ce420a2$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Date: Wed, 22 May 2019 09:24:41 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.6.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <5ce420a2$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 85
    Message-ID: <5ce4f93c$0$17353$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 5.184.57.239
    X-Trace: 1558509884 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17353 5.184.57.239:20800
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1089579
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2019-05-21 o 18:00, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    >>> Uprzedając zarzuty (niepodawania nr. w TV) -- podaję:
    >
    >>> (22) 444 44 44
    >
    >> To jest link4.
    >
    > Brawo! Dlaczego zgadłeś? -- bo jest łatwy do zapamiętania.

    Tylko co z tego, skoro nigdy tam nie dzwoniłem, a nie raz wyliczałem u
    nich ubezpieczenie.

    >
    >> Tylko aby wyliczyć sobie ubezpieczenie, to nie
    >> zadzwonię tam, aby mnie telemarketerzy maglowali i na koniec dali
    >> ofertę nie wiadomo czy najlepszą, tylko wejdę w link pojawiający
    >> się po wygooglowaniu link4 i sobie składkę sam wyliczę.
    >
    > Korzystanie z ubezpieczenia nierzadko pociąga za sobą potrzebę
    > zadzwonienia do ubezpieczyciela w celu zgłoszenia wypadku lub

    Do zgłoszenia wypadku nie potrzeba prostego numeru.

    > zasięgnięcia języka. Łatwy numer jest mile widziany ,,na drodze''
    > (stres, pogoda, nierzadko noc) po awarii czy wypadku.

    W takim przypadku można wpisać w google numer firmy, z którą się chcemy
    połączyć, i zadzwonić do niej.

    Nie musimy pamiętać 50 numerów (nawet złotych) w 50 sytuacjach, kiedy
    może nam coś być potrzebne, na przykład jak siedząc na sraczu zacznie
    nam wybijać rura (znasz złoty numer do odsraczywacza sracza?)


    > - nie każdy ma jakiś smartfon

    Czyli generalnie osoba wykluczona cyfrowo (nie chodzi o nieposiadanie
    smartfona, tylko o fakt, że potrzebuje kontaktować się wyłącznie
    telefonicznie i nie ma dostępu do internetu). Dziś prawie każdy ma
    internet, prawie prawie każdy ma smartfon, a już na pewno każdy ma kogoś
    obok siebie, kto smartfon ma. Złote numery to już tylko gadżet, a nie
    realna potrzeba konsumenta, czy firmy.

    > Człowiek (świadomie lub nie) kalkuluje i łatwy numer jest czynnikiem
    > zachęcającym, który w efekcie wyraża się zyskiem finansowym, którym
    > właściciel numeru dzieli się z kimś, od kogo numer ów uzyskał.

    Jeśli już się bawimy:
    Prawidłowa jest odwrotna analogia - ponieważ złoty numer łatwiej
    zapamiętać -> firma będzie miała więcej klientów -> będzie mogła
    podwyższyć ceny -> klient nie uzyskuje najlepszej oferty.

    > Raz na ileś kalkulacji przeważy właśnie łatwy numer czy ogólnie
    > łatwość/trudność nawiązywania kontaktu. Jak z urodą -- bywa, że
    > właśnie uroda (uprzejmość itp.) zadecyduje.

    Raz na ileś - tak. Ale ten ileś to margines, bo telefony już są
    przeżytkiem. Z biegiem czasu coraz większym.

    > IMO łatwy numer ('601 701 801' to bardzo łatwy numer) jest ważny
    > w interesach i szybko znajdzie nabywcę gotowego na wyłożenie
    > pokaźniej kwoty, która szybko zwróci się z nawiązką.

    To już oceni rynek. Niewiele gorszy numer znalazłem przeczesując
    startery w sklepach i kupiłem dla siostry, która wróciła z emigracji
    (czyli ma pierwszy numer polski), jedyną zaletą jego jest to, że sama
    siostra mogła się go łatwo nauczyć, jak komuś podaje, natomiast nie ma
    to znaczenia czy ktoś go zapamięta, bo będzie miał go wpisany w telefon.

    A numer 601701801 jest całkiem średnim numerem, o którym zapomni się
    następnego dnia po zapisaniu, zresztą dlaczego ktoś miałby pamiętać
    akurat ten numer, a nie 50 innych równie zgrzebnych numerów do różnych
    znajomych i firm. Co do sytuacji stresowych - ludziom się mogą mylić
    wówczas nawet numery alarmowe, więc tym bardziej nie ma co liczyć, że
    ktoś zapamięta, że to jest 701 801, a nie 801 701 itp.


    > [natomiast tu, na Grupach, być może niewielu zechce zainwestować]

    Wystawić na allegro, sprzedać za 50zł, jak powyżej, to się cieszyć,
    zapomnieć.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: