  • Data: 2018-06-14 07:52:50
    Temat: Re: Stary zlom
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak będzie używany w trybie 3-4kkm miesięcznie to będzie się sypał jak
    > każdy.

    Ale mając alternatywę czy kupić 12 letnie czy 7 letnie z tymi fapami
    dwumasami itd to się można zastanowić co będzie w sumie drożej kosztować.
    Taki stary prosty samochód jest szansa że więcej ludzi potrafi naprawić
    (dobrze naprawić) a jak się zaczynają jazdy z komputerami, sondami
    lambda nie daj boże jeszcze LPG w w tym 7 letnim...

    Oczywiście jeśli nie je rdza to ja po doświadczeniach teraz kupowałbym
    jednak starsze
    Mój obecny samochód rocznik 2005. Może i chciałbym wymienić na coś
    większego/szybszego ;-) ale kurde rozum mówi USPOKÓJ SIĘ :-)