  • Data: 2019-09-11 11:07:27
    Temat: Re: Szkoda całkowita, niskie odszkodowanie, samochód zastępczy
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 10.09.2019 23:10, PlaMa wrote:
    > Załóżmy, że nie było problemów ze sprzedażą "wraku" - wycenili go
    > uczciwie (hahaha) albo sami odkupili. Następnie wypłacają różnicówkę w
    > oparciu o wyniki EuroTax czy innego AutoData pomnożonego przez siłę

    Zapewne chodziło Ci o Audatex.

    > Żeby utrudnić - powiedzmy, że sam model z identycznym silnikiem stoi po
    > 9-10tys. zł ale biorąc pod uwagę dodatkowe, fabryczne (!) wyposażenie
    > (np. tempomat, podgrzewana przednia szyba, św. przeciwmgielne itd) to
    > już np. mamy tylko samochody rok młodszy od rozbitego, za te właśnie
    > 12000 zł.

    Wiem że boli (mnie też bolało), ale tak ja już napisali:

    - wesprzyj się fakturami (jak sam naprawiasz, to będzie Ci trudniej
    udowodnić samym rachunkiem za część)

    - wyposażenie mogło być na bogato, ale uwzględniając wiek to stosunkowo
    niewiele warte razem, bo ubezpieczyciel miałby np. zamontować Ci
    12-letnią sprężarkę od klimi, tempomat i węże też takie poszukać? Nowsze
    czy też nowe części, to było by już wzbogacenie się

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz