    From: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Szukam płyty pod NAS
    Date: Mon, 5 Nov 2018 22:34:25 +0100

    W dniu 05.11.2018 o 21:52, Roger(OS) pisze:
    > Primo kolejne:-D
    > RAMu, dużo, bo jeszczę na tym serwerze będzie FTP, web, mail oraz inne
    > pamięciożerne twory.

    Mój NAS (w domu) ma 512MB RAM i działa na nim FTP, SMB, Apache+PHP,
    pyDownload, Transmission, skrypty sh odpalane z crona i DLNA Twonky -
    całość daje radę na tyle że nikt się nie skarży.

    > Primo ostatnie:
    > Jak widzisz, wiem co piszę i czego potrzebuję. Jak już stawiać to z
    > rozmachem - a koszt...? Kilkadziesiąt zł dołożonych do 16/32GB RAM, a mam
    > jeden PC zajmujący się wszystkim w firmie.

    Zawsze możesz kupić gotowca od FreeNAS, Synology, QNAP...oni mają takie
    sprzęty. Z drugiej strony, ja uważam że u mnie w firmie ktoś
    zdroworozsądkowo pomyślał i aktualną pracę mamy na QNAPie, a np. zapis z
    kamer idzie na inny dedykowany rejestrator.

    Jakbyś kład kable, to wszystkie do jednego bezpiecznika podepniesz?
    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz