-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5ad1f3ed$0$31367$65785112@news.neostrada.pl>
<5ad6f4e1$0$614$65785112@news.neostrada.pl>
<5ad76e74$0$31350$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <5ad76e74$0$31350$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: TPMS jak...
Date: Thu, 19 Apr 2018 00:06:35 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.19728
Lines: 22
Message-ID: <5ad7c19a$0$31363$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 80.49.241.192
X-Trace: 1524089242 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 31363 80.49.241.192:54231
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2629441
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Czarek" <c...@n...fm> napisał w wiadomości
news:5ad76e74$0$31350$65785112@news.neostrada.pl...
> Chyba jednak "ustrojstwo" nie jest połączone z otoczeniem i sposób z
> butelką ma prawo zadziałać.
Fakt zintegrowania czujników z zaworem przemawia za moją wersją.
Oczywiście, może być tak, że w urządzeniu jest mała puszka "referecyjna"
(jak w niektórych manometrach), ale zmienna temperatura i związana z tym
rozszerzalnosć oraz wstrząsy wymagałyby jakiegoś mechanizmu korygującego
wskazania, co dość mocno utrudniałoby miniaturyzację i zwiększało
enegrochłonność. Chyba, że chodzi o wykrycie różnicy pomiędzy
poszczególnymi kołami, a nie wartości bezwzględnej.
Nie mam pojęcia jak działają takie czujniki, więc oczywiście mogę się
mylić, ale obstawiam, że najłatwiej porównać ciśnienie wewnątrz z tym na
zewnątrz, czyli poprzez zawór. Chyba, że są oparte o jakieś inne
zjawisko (np. zmianę przewodnictwa pod wpływem ciśnienia), ale nigdy o
takim nie słyszałem.
--
Yogi(n)
Następne wpisy z tego wątku
- 19.04.18 06:11 Czarek
- 19.04.18 09:01 J.F.
- 19.04.18 20:56 Mateusz Bogusz
- 19.04.18 21:01 Tomasz Gorbaczuk
- 19.04.18 21:24 Mateusz Bogusz
- 19.04.18 21:37 Tomasz Gorbaczuk
- 19.04.18 22:11 Cavallino
- 20.04.18 07:49 p...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- Elektryk przytarł podłogę
- Seat Altea MPI 102 KM Czy tym da się jeździć?
- Odkrywanie ameryki - auta gnija.
- ile pali hybryda
- no plans to put the hard shoulder back
- Tak a propo oznakowania na S8
- Nowa inwigilacja
- nakupcie sobie Borygo
- Samochód w ogniu
- Jak uszkodzona sonda lambda wpływa na dawkowanie paliwa?
- Michelin ucieka z Perły Północy
- Motodziennik #272 Zaspani aktywiści na mostach i Mediolan w Polsce
- P0 jusz żondzi
- Taryfikator mandatów
- A w USA benzyna kosztuje 3 złote. I co na to Tusk? ;-)
Najnowsze wątki
- 2024-05-01 twardy dysk stuka
- 2024-04-30 Oclenie alkalicznych akumulatorów
- 2024-04-30 Zniknął dźwięk na tylnym panelu
- 2024-04-30 Białystok => Inżynier DevOps (projekt JP) <=
- 2024-04-30 Kraków => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-04-30 Katowice => Junior HelpDesk <=
- 2024-04-30 trzecia plec
- 2024-04-30 Katowice => Junior HelpDesk <=
- 2024-04-30 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-04-30 Białystok => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-04-30 Białystok => ERP Implementer <=
- 2024-04-30 Powerbank jednonapieciowy, a trzynapieciowy
- 2024-04-30 Który program do PIT-ów?
- 2024-04-30 Warszawa => Senior PHP Developer (Symfony) <=
- 2024-04-30 Warszawa => Konsultant funkcjonalny systemu Oracle E-Business Suite R1