eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTPMS jak... › Re: TPMS jak...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!peer02.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer02.fr7!futter-mich.highwinds-
    media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostr
    ada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: TPMS jak...
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <5ad1f3ed$0$31367$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ad6f4e1$0$614$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ad76e74$0$31350$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ad7c19a$0$31363$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Czarek <c...@n...fm>
    Date: Thu, 19 Apr 2018 06:11:16 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.7.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <5ad7c19a$0$31363$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 29
    Message-ID: <5ad8170b$0$31361$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89.230.3.0
    X-Trace: 1524111115 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 31361 89.230.3.0:54935
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2577
    X-Received-Body-CRC: 622615977
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2629443
    [ ukryj nagłówki ]



    W dniu 19.04.2018 o 00:06, Yogi(n) pisze:
    >
    > Użytkownik "Czarek" <c...@n...fm> napisał w wiadomości
    > news:5ad76e74$0$31350$65785112@news.neostrada.pl...
    >> Chyba jednak "ustrojstwo" nie jest połączone z otoczeniem i sposób z
    >> butelką ma prawo zadziałać.
    >
    > Fakt zintegrowania czujników z zaworem przemawia za moją wersją.
    > Oczywiście, może być tak, że w urządzeniu jest mała puszka "referecyjna"
    > (jak w niektórych manometrach), ale zmienna temperatura i związana z tym
    > rozszerzalnosć oraz wstrząsy wymagałyby jakiegoś mechanizmu korygującego
    > wskazania, co dość mocno utrudniałoby miniaturyzację i zwiększało
    > enegrochłonność. Chyba, że chodzi o wykrycie różnicy pomiędzy
    > poszczególnymi kołami, a nie wartości bezwzględnej.
    > Nie mam pojęcia jak działają takie czujniki, więc oczywiście mogę się
    > mylić, ale obstawiam, że najłatwiej porównać ciśnienie wewnątrz z tym na
    > zewnątrz, czyli poprzez zawór. Chyba, że są oparte o jakieś inne
    > zjawisko (np. zmianę przewodnictwa pod wpływem ciśnienia), ale nigdy o
    > takim nie słyszałem.
    >
    Obejrzałem w sieci kilkadziesiąt zdjęć tych czujników i na żadnym nie
    widać połączenia czujnika z powietrzem zewnętrznym.
    Zdjęcie na tej stronie chyba najbardziej potwierdza moją wersję:
    https://www.euromaster.pl/opony-i-felgi/czujniki-tpm
    s

    --
    Czarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: