    From: <s...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: TVN turbo
    Date: Wed, 14 Sep 2011 23:57:04 +0200

    > Dlaczego to samo? Nie odróżniasz wypadku od morderstwa?

    Ale z tego co napisał megrims wynika, ze tu doszło do zabójstwa.
    Nieumyślnego zapewne, ale zabójstwa. Zdrowa osoba dorosła wie, że alkohol
    ogranicza myślenie, koncentrację, reakcję itd. Jeśli taki delikwent napił
    się i wsiadł za kółko to świadomie naraził innych użytkowników dróg na
    utratę zdrowia lub życia z powodu swego zachowania.

    Dla mnie wypadek to by był, gdyby doszło do zdarzenia przypadkiem, bez
    świadomego działania kierowcy.

    > Widzę, że TV już
    > Ci zrobił wodę z mózgu. :>

    Mi nie zrobił, ale myślę podobnie. Ty zapewne też zmienisz zdanie, gdy taki
    pijaczek okaleczy lub zabije ci kogoś bliskiego. Kiedyś mój bliski znajomy
    nie mógł znieść, że gnębię pijaków. Uważał, że taki pod dwóch piwach to
    powinien mieć prawo jeździć. Jak kierowca po zapewne 3 piwach (miał
    niespełna 0,4mg/dm3 w wydychanym powietrzu) przewiózł mu brata i bratową
    (pierwszy inwalida do końca życia, druga śmieć na miejscu) to zmienił
    zdanie.