    From: to <t...@x...abc>
    Subject: Re: TVN turbo
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: 14 Sep 2011 22:02:23 GMT

    begin sympatyczna_poczta_a

    > Ale z tego co napisa? megrims wynika, ze tu dosz?o do zabójstwa.
    > Nieumy?lnego zapewne, ale zabójstwa.

    W żaden sposób nie wynika, że doszło do zabójstwa.

    > Zdrowa osoba doros?a wie, ?e
    > alkohol ogranicza my?lenie, koncentracje, reakcje itd. Je?li taki
    > delikwent napi? sie i wsiad? za kó?ko to ?wiadomie narazi? innych
    > u?ytkowników dróg na utrate zdrowia lub ?ycia z powodu swego zachowania.

    Ależ on nie wsiadł do samochodu, żeby kogoś przejechać ani nie przejechał
    nikogo specjalnie. Lekkomyślność nie ma nic wspólnego z morderstwem.

    > Dla mnie wypadek to by by?, gdyby dosz?o do zdarzenia przypadkiem, bez
    > ?wiadomego dzia?ania kierowcy.

    No i doszło przypadkiem. Celowo się napił, ale ludzi przejechał
    przypadkiem.

    > Mi nie zrobi?, ale my?le podobnie.

    Czyli zrobił.

    > Ty zapewne te? zmienisz zdanie, gdy
    > taki pijaczek okaleczy lub zabije ci kogo? bliskiego.

    Dlatego właśnie nie jest się sędzią we własnej sprawie.

    > Kiedy? mój bliski
    > znajomy nie móg? znie?ae, ?e gnebie pijaków. Uwa?a?, ?e taki pod dwóch
    > piwach to powinien mieae prawo jeOEdziae. Jak kierowca po zapewne 3 piwach
    > (mia? niespe?na 0,4mg/dm3 w wydychanym powietrzu) przewióz? mu brata i
    > bratow? (pierwszy inwalida do konca ?ycia, druga ?mieae na miejscu) to
    > zmieni? zdanie.

    J.w., argumentacja na poziomie gimnazjum.