    From: tck <t...@t...Wytnij.net.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Takie tam pytanie filozoficzne ;)
    Date: Thu, 18 Apr 2019 08:49:31 +0200

    W dniu 18.04.2019 o 07:33, Roman Rogóż pisze:
> [...]
    kets:_British_and_related_types

    > Brytole ogólnie zawsze ostawali od reszty
    > Do dzisiaj pozostały im osobne krany z ciepłą i zimna wodą z których
    > nalewają wody do zakorkowanej umywalki żeby się umyć.
    > To też z czasów wojny kiedy oszczędzano wodę.
    >
    > Ja jakimś odcinku "usterki" naprawiali rury kanalizacyjne które w domach
    > jednorodzinnych są na zewnątrz (jak spusty rynnowe) czy im to w zimie
    > nie zamarza ?

    cytując klasyka "sorry, taki mamy klimat"
    żeby zamarzła setka rura podłączona z jednego końca do podziemnego
    systemu a z drugiego końca dostająca ciepłą wodę to trochę mrozu
    trzeba... a w Londku "Najcieplejszym miesiącem w roku jest Lipiec, ze
    średnią temperaturą 18.7 °C. Styczeń ma najniższą średnią temperaturę w
    ciągu roku. Wynosi ona 4.9 °C."

    https://pl.climate-data.org/europa/wielka-brytania/a
    nglia/londyn-1/#temperature-graph

    --